Moderator: Redaktörer
Strauss skrev:Var är vi någonstans? Finns det något billigt hotell i närheten?
KarlXII skrev:Fan. Jag gillar ingenting av det där.
KarlXII skrev:Fan. Jag gillar ingenting av det där.
Alexi skrev:Vi får se vad Bill kommer med för meny, jag tycker hans alternativ låter mycket spännande.
Bill50x skrev:Alexi skrev:Nu är det bara två veckor kvar och restaurangen vill gärna ha besked hur vi vill göra...
Bill hur går det med ditt förslag?
Hoppas på ett förslag alldeles strax...
/ B
Johan_Lindroos skrev:Jag börjar bli hungrig nu...! Bills ställe låter trevligt, men det är inte så himla noga. Gång/rull/drummelavstånd från mässan vore trevligt.
KarlXII skrev:Ska vi säga att Bill har idag på sig?
Ok, hur många behöver vi bli för att de ska vilja ordna ölprovning? Vi får starta upp vår dryckesprovningsklubb igenBill50x skrev:KarlXII skrev:Ska vi säga att Bill har idag på sig?
Helt OK, men jag backar. Tycker inte att min bekant kommer med något tillräckligt bra alternativ. Det är en sak om vi är ett mindre gäng som vill testa exklusiva belgiska ölsorter men nu handlar det mer om att folk som rest hit för att gå på hifi-mässa och vill ha ett skrovmål och kunna snacka ljud i glada vänners sällskap.
Jag tycker vi går på Alex´ förslag.
/ B
Alexi skrev:Ok, hur många behöver vi bli för att de ska vilja ordna ölprovning? Vi får starta upp vår dryckesprovningsklubb igen
Kanske vi ska ta det i ny trådBill50x skrev:Alexi skrev:Ok, hur många behöver vi bli för att de ska vilja ordna ölprovning? Vi får starta upp vår dryckesprovningsklubb igen
Inga problem alls, allt från en person. Men restaurangen ligger i postmuseets lokaler och all närvaro efter typ kl 16 tarvar en vakt för 450:-/tim. Så är man 10 personer ligger det alltså 45:- per skalle bara i "närvaroavgift". Men såvitt jag förstår är det inget som hindrar att ölprovningen sker i annan lokal, jag kan kolla upp det om du/ni vill.
/ B
Alexi skrev:Kanske vi ska ta det i ny tråd
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster