Fjonkalicious skrev:Är det inte roligare med verklighet än illusion?![]()
Sångaren i Iron Maiden luktar fruktansvärt illa. Inget man vill ha hem i vardagsrummet.
Skrikig är han också. Hans illusion däremot är ju både luktfri och volymkontrollerad.
Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Är det inte roligare med verklighet än illusion?![]()
jonasp skrev:Fjonkalicious skrev:Är det inte roligare med verklighet än illusion?![]()
Hur skiljer du den perfekta illlusionen från verkligheten?![]()
Nattlorden skrev:jonasp skrev:Fjonkalicious skrev:Är det inte roligare med verklighet än illusion?![]()
Hur skiljer du den perfekta illlusionen från verkligheten?![]()
Skjuter trummisen med salongsgeväret och ser om han slutar spela?
DVD-ai skrev:Kan imte se klippet, fejan tjatar om någon sekritessinställning...
jonasp skrev:Tack för feedback adhoc och jag tackar även för intresset. Vi kommer att lägga till imperialistiska måttenheter vad det lider då högtalarna även kommer att säljas i sådana länder. Jag hoppas att få träffa många av er på mässan och berätta om mina tankar bakom burkarna.
KarlXII skrev:jonasp skrev:Tack för feedback adhoc och jag tackar även för intresset. Vi kommer att lägga till imperialistiska måttenheter vad det lider då högtalarna även kommer att säljas i sådana länder. Jag hoppas att få träffa många av er på mässan och berätta om mina tankar bakom burkarna.
Flyttar över hit från mässtråden.
Ovation F8 - vilken snygging! Den såg man inte komma.
Måste vara en duktig industridesigner bakom pennan.
Ska bli kul att få lyssna på.
13 kilo! Vad är den gjord i?
KarlXII skrev:Sångaren i Iron Maiden luktar fruktansvärt illa. Inget man vill ha hem i vardagsrummet.
Skrikig är han också. Hans illusion däremot är ju både luktfri och volymkontrollerad.
robsarve skrev:KarlXII skrev:Sångaren i Iron Maiden luktar fruktansvärt illa. Inget man vill ha hem i vardagsrummet.
Hmm, hårdrockssångare, olympisk bågskytt, jetpilot och stridsvagnssamlare. Han står helt klart på min inbjudningslista på drömmiddagsgäster.
Däremot lyssnar jag i stort sett aldrig på maiden.
I8-orna ser jag fram emot att få provlyssna imorgon.
KarlXII skrev:Ja, du har ju redan andningsskyddet på dig så det är nog inga problem.
bomellberg skrev:Högtalaren är verkligen superläcker.
Jag gissar att diskanten sitter under det blåa tyget, och skall placeras i lyssnarens öronhöjd. Vad innebär det för basåtergivningen att den (basen) blir placerad så högt på väggen? Tappar man inte stödet från golvet?
KarlXII skrev:Vad hoppas ni på att de ska kosta i butik?
bomellberg skrev:KarlXII skrev:Vad hoppas ni på att de ska kosta i butik?
Läste jag inte 14.995 per par någonstans? Kan inte hitta det nu.
bomellberg skrev:KarlXII skrev:Vad hoppas ni på att de ska kosta i butik?
Läste jag inte 14.995 per par någonstans? Kan inte hitta det nu.
Användare som besöker denna kategori: Conny och 27 gäster