Sido- samt framväggsreflexerna kommer dämpas kraftigt så det är ingen fara.
Likaså golvet.
Soffan har inget nackstöd så det är inget problem heller.
Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Jag testade den snabbt, men om jag skall vara ärlig så fick jag den inte att fungera. Får kanske sätta mig sen och testa igen.
Annars så har jag inga problem att räkna reflexer på egen hand.
Eller kan problemet räkna ut tryckzoner för rumsmoder och sådant med?
Nattlorden skrev:adzer skrev:Jag testade den snabbt, men om jag skall vara ärlig så fick jag den inte att fungera. Får kanske sätta mig sen och testa igen.
Skicka gärna felrapport i så fall, eller use-case... så jag förstår hur folk intuitivt försöker använda det.Annars så har jag inga problem att räkna reflexer på egen hand.
Eller kan problemet räkna ut tryckzoner för rumsmoder och sådant med?
Inte f.n., men det är på önskelistan... kan dock inte säga att det är nära förestående att det blir färdigt.
adzer skrev:Jo det är sant men kan vara intressant att ha som en utgångspunkt.
Gör man den dessutom såpass avancerad att man kan sätta in väggmaterial och öppningar så kan det bli riktigt intressant
Nattlorden skrev:Problemet är nog att de flesta verkliga rum ändå inte kommer att uppföra sig som det teoretiska, så om ett framräknat resultat verkligen har någon allmängiltig användning hyser jag viss tveksamhet över.
Strmbrg skrev:Alltså, de där "räknenisse-rummen" är nog ganska ofta ganska långt från de verkliga rummen.
Det kan man ju lätt inse bara man stänger dörren och lyssnar från rummets utsida.
Nattlorden skrev:Strmbrg skrev:Alltså, de där "räknenisse-rummen" är nog ganska ofta ganska långt från de verkliga rummen.
Det kan man ju lätt inse bara man stänger dörren och lyssnar från rummets utsida.
Knäpptyst.... Vad var det för mening med det?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster