Moderator: Redaktörer
Nagrania skrev:Ja det var ju så här att mina högtalare mättes in så noga jag kunde och eftersom jag har aktiv delning med EQ och tidskompensering var det ändå inte så jätte lätt. Men till slut lät det väldigt bra och det är nu sex år sedan. Jag var inne för en stund sedan i mitt musikrum och spelade en skiva och jag tyckte att det lät väldigt bra, så pass att jag fortfarande är mycket nöjd.
mx skrev:Nagrania skrev:Ja det var ju så här att mina högtalare mättes in så noga jag kunde och eftersom jag har aktiv delning med EQ och tidskompensering var det ändå inte så jätte lätt. Men till slut lät det väldigt bra och det är nu sex år sedan. Jag var inne för en stund sedan i mitt musikrum och spelade en skiva och jag tyckte att det lät väldigt bra, så pass att jag fortfarande är mycket nöjd.
Gött. Jag brukar spela musik på en gammal kompaktstereo från 2001. Är även
jag mycket nöjd.
Vettetusan hur den mäter dock.
Nagrania skrev:mx skrev:Nagrania skrev:Ja det var ju så här att mina högtalare mättes in så noga jag kunde och eftersom jag har aktiv delning med EQ och tidskompensering var det ändå inte så jätte lätt. Men till slut lät det väldigt bra och det är nu sex år sedan. Jag var inne för en stund sedan i mitt musikrum och spelade en skiva och jag tyckte att det lät väldigt bra, så pass att jag fortfarande är mycket nöjd.
Gött. Jag brukar spela musik på en gammal kompaktstereo från 2001. Är även
jag mycket nöjd.
Vettetusan hur den mäter dock.
Jag förstår piken men nu råkar det vara så att du förmodligen aldrig hört något i den här divisionen och du skulle nog ramla baklänges om du själv fick höra. Jag sitter i a.f nöjd och lär göra det i många år framåt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster