phon skrev:adzer skrev:phon skrev:Många lovikavantar blir det .....
Sätter du dem på händerna behövs bara två
Smart!
Då försvinner fladderekot.
Eller iaf KLAPPekot
Moderator: Redaktörer
phon skrev:adzer skrev:phon skrev:Många lovikavantar blir det .....
Sätter du dem på händerna behövs bara två
Smart!
Då försvinner fladderekot.
Harryup skrev:Annars så är det ju enklast att låna in någon madrass eller filt och testa att flytta runt och se om det ändras.
2-ch skrev:Harryup skrev:Annars så är det ju enklast att låna in någon madrass eller filt och testa att flytta runt och se om det ändras.
Madrasstesten utförd. Nu täppte den inte till hela öppningen utan bara 75%.
Fladderekot klarade den testen utan nämnvärd påverkan![]()
Nu stod jag ju själv och balanserade madrassen samtidigt vilket gör resultatet något osäkert.
Dessutom gör det ganska ont i händerna efter 10-20 raska klappningar vilket leder till att de sista inte utförs med samma kraft.
Även denna enkla mätutrustning har alltså sina begränsningar
eljulio skrev:Kan du inte prova att hänga upp ngt istället så att hela öppningen täcks hjälpligt och så att du kan klappa i lugn och ro...
Jax skrev:celef skrev:Jax skrev:Prova att klippa till några liksidiga trianglar av kartong eller wellpapp med 15-20 cm sida och sätt dem i hörnen uppe vid taket.
menar du att det är väldigt effektivt eller luras du bara?
Det är seriöst.
_Fredrik_ skrev:Så har jag uppfattat det också.celef skrev:dom rika använder väl startpistol för att mäta efterklangen, den fattige får använda handklapp och uppskatta efterklangen, eller så beror dom olika teknikerna på rumsvolymen
gnypp45 skrev:_Fredrik_ skrev:Så har jag uppfattat det också.celef skrev:dom rika använder väl startpistol för att mäta efterklangen, den fattige får använda handklapp och uppskatta efterklangen, eller så beror dom olika teknikerna på rumsvolymen
Det där stämmer till viss del. De riktigt välbesuttna använder handgranat.
2-ch skrev:eljulio skrev:Kan du inte prova att hänga upp ngt istället så att hela öppningen täcks hjälpligt och så att du kan klappa i lugn och ro...
Jag får helt enkelt bjuda in någon lång som kan agera ställning
KarlXII skrev:Det ska vi nog kunna ordna vid tillfälle.
Kan ta med ett par plankstumpar också att smälla ihop så inte fröken får ont i handsingarna,
celef skrev:ja ballonger har oxå använts men känns väldigt low tech ute hos kund, man blir stämplad som pajjas
sebatlh skrev:Borde inte klappandet ske på lyssningsposition?
Det lät som om du stod i dörröppningen och klappade...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster