roggaro skrev:men denna då?? var får man tag på sånna diskanter![]()
EDIT: näe säg inte bara Finland............
Undrar om Aurelia gör dem själva?

Moderator: Redaktörer
roggaro skrev:men denna då?? var får man tag på sånna diskanter![]()
EDIT: näe säg inte bara Finland............

hifikg skrev:Ställer Bremen ut Ägg i München?
Nattlorden skrev:Spelar de?
Beakungen skrev:Ja då var man åter från mässan. Sjukt roligt. Mycket spännande grejer rent visuellt synd bara att det tenderade att låta konstigt stundtals. Nu var i princip alla rum likadana på många ställen så då blev det perfekt att jämföra.
Har tagit lite bilder med mobilen. Kan slänga upp några av dem även om de inte var av direkt hög kvalité
Panelguy skrev:Beakungen skrev:Ja då var man åter från mässan. Sjukt roligt. Mycket spännande grejer rent visuellt synd bara att det tenderade att låta konstigt stundtals. Nu var i princip alla rum likadana på många ställen så då blev det perfekt att jämföra.
Har tagit lite bilder med mobilen. Kan slänga upp några av dem även om de inte var av direkt hög kvalité
Gör gärna det. Något som stack ut i mängden?

Alexi skrev:Jag fattar inte vitsen med 20kWx6 för hifibruk och det i klass-A. Men om vi struntar i den aspekten, vad gör man med all värme den kommer producera, det räcker ju för att värma upp en mindre stad en kall vinter...
Alexi skrev:Jag fattar inte vitsen med 20kWx6 för hifibruk och det i klass-A. Men om vi struntar i den aspekten, vad gör man med all värme den kommer producera, det räcker ju för att värma upp en mindre stad en kall vinter...
bassman skrev:Hehe 20kW*6 gör inte någon större nytta. Men där stod den där besten på 1500kg och spelade på ett par tvåvägs-golvare..
Varför bygger man en sån best.. Kanske för att man kan.![]()
KarlXII skrev:bassman skrev:Hehe 20kW*6 gör inte någon större nytta. Men där stod den där besten på 1500kg och spelade på ett par tvåvägs-golvare..
Vi brukar kalla det "headroom" på faktiskt.se.
bomellberg skrev:Nattis hade bättre ljud när Barsebäck forfarande var i drift.
bassman skrev:Alexi skrev:Jag fattar inte vitsen med 20kWx6 för hifibruk och det i klass-A. Men om vi struntar i den aspekten, vad gör man med all värme den kommer producera, det räcker ju för att värma upp en mindre stad en kall vinter...
Hehe 20kW*6 gör inte någon större nytta. Men där stod den där besten på 1500kg och spelade på ett par tvåvägs-golvare..
Coolt att du lagt in bilder Beakungen, jag kommer med lite jag också vad det lider..
Det jag reflekterade över på många ställen var den totala avsaknaden av ljudbild, satt man i mitten kunde det funka men oftast kantrade hela kalaset och där satt man och lyssnade på 1 st högtalare![]()
ps. du hade ju kunnat skicka ett PM så hade vi kunnat dra en bira på mässan och språka lite
KarlXII skrev:bassman skrev:Hehe 20kW*6 gör inte någon större nytta. Men där stod den där besten på 1500kg och spelade på ett par tvåvägs-golvare..
Vi brukar kalla det "headroom" på faktiskt.se.
shifts skrev:Blir lite nyfiken och måste fråga om det där är ett representativt urval av produkter, eller om det tagits extra många på "lustiga" konstruktioner?
shifts skrev:Blir lite nyfiken och måste fråga om det där är ett representativt urval av produkter, eller om det tagits extra många på "lustiga" konstruktioner?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster