roren skrev:
Bilden som Paa visar är defenitivt ett skräckexempel på överdesign, usch!
Rolf
Håller jag definitivt inte med om, form följer funktion skulle jag vilja säga. Vackert som en solnedgång på Capri.

Moderator: Redaktörer
roren skrev:
Bilden som Paa visar är defenitivt ett skräckexempel på överdesign, usch!
Rolf
lennartj skrev:Någon ondgjorde sig äver cirkeln som designelement ovan, och lite längre upp fanns en okommenterad bild på en vit Lallerstedt-designad Carlsson OA52.
Mitt enkla bidrag är att kombinera de två - bu eller bä?
soundbrigade skrev:ELTEJP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan man tänka sig att högtalarna är byggda med smältlim och lådan "målad" med själhäftande folieark????
Fjonkalicious skrev:Supernollan: den där gillar jag
Supernollan skrev:Fjonkalicious skrev:Supernollan: den där gillar jag
Fast trå
den handlade ju om fula högtalare, inte nödvändigtvis dåliga.
Och definitivt en dicklimper är väl de moderna surroundhögtalarna som säljs av SIBA, Elgiganten m fl.
RJohan skrev:Alla smala dildomodeller är gräsliga. Vad har fruarna i huvudet som släpper in dem?
RJohan skrev:+ 100 (ungefär). Alla smala dildomodeller är gräsliga. Vad har fruarna i huvudet som släpper in dem?
soundbrigade skrev:Det finns asfula högtalare med hög mysfaktor, men så finns det spyfula högtalare som aldrig kommer i närheten av fredagskänning ...
Allt som den där Wilson gjort och som fått konstiga namn är så bedrövligt motbjudande att man får synnedsättning.
NNord skrev:är inte de där wilsson WITT ? låter ruskigt bra, speciellt mellanregistret !! snygg är den också.
soundbrigade skrev:NNord skrev:är inte de där wilsson WITT ? låter ruskigt bra, speciellt mellanregistret !! snygg är den också.
N E J - NEJ!
NNord skrev:Supernollan skrev:
håller med, galet fula
paa skrev:Nefilim skrev:
"We have a wiiiner" som dom brukar säga på ESC!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 16 gäster