Frammåt natten blev det livemusik
Stefan
Moderator: Redaktörer
eljulio skrev:Fasen vad kul ni verkar ha. Vore kul att ha ett Östergök syd, men det är ingen mening att själv tävla. Sitter på för usla omständigheter för att det ska bli en tävling av det hela...
Komorok skrev:eljulio skrev:Fasen vad kul ni verkar ha. Vore kul att ha ett Östergök syd, men det är ingen mening att själv tävla. Sitter på för usla omständigheter för att det ska bli en tävling av det hela...
Man behöver ju inte tävla för att vinna. Råden man får av så många besökare som lyssnar kritiskt är ovärderliga. Jag har GÖK att tacka för sista pusselbitarna i mitt eget systems välljud.
eljulio skrev:Komorok skrev:eljulio skrev:Fasen vad kul ni verkar ha. Vore kul att ha ett Östergök syd, men det är ingen mening att själv tävla. Sitter på för usla omständigheter för att det ska bli en tävling av det hela...
Man behöver ju inte tävla för att vinna. Råden man får av så många besökare som lyssnar kritiskt är ovärderliga. Jag har GÖK att tacka för sista pusselbitarna i mitt eget systems välljud.
Inte tävla för att vinna??![]()
Tux skrev:
Det dränerade visst krafterna totalt att battla...
Tack för en rejäl match och en riktigt trevlig kväll!
Vee-Eight skrev:Enda gemensamt med Carlsson var ett par av lådorna. Resten var hemmabyggen och INO.
sprudel skrev:Tux skrev:[bild]på gubbar som sover i soffan[bild]
Det dränerade visst krafterna totalt att battla...
Tack för en rejäl match och en riktigt trevlig kväll!
Haha! Snacka om lyssningströtthet! Det var Carlssonburkar va?
Glebster skrev:SC mot Ino i Trollhättanland luktar hemmamatch/jäv lång väg.![]()
![]()
Trevlig bildtråd, vore kul om några av jurymedlemmarna kunde presentera lite lyssningsintryck! Själv är jag extra nyfiken på illuminatorbasarna i 7000ns 51or.
sprudel skrev:
Haha! Snacka om lyssningströtthet! Det var Carlssonburkar va?
paa skrev:Ortoakustik hit och dit, det är väl ändå basen som är det viktiga?
Vad hade du för basar nu igen?
petersteindl skrev:Vee-Eight skrev:Enda gemensamt med Carlsson var ett par av lådorna. Resten var hemmabyggen och INO.
Hemmabyggen? Vad var det för högtalare i basen som stolsmannen körde med?
Mvh
Peter
Vee-Eight skrev:petersteindl skrev:Vee-Eight skrev:Enda gemensamt med Carlsson var ett par av lådorna. Resten var hemmabyggen och INO.
Hemmabyggen? Vad var det för högtalare i basen som stolsmannen körde med?
Mvh
Peter
Stolsmannen?
Jag gick inte in på komponentnivå.
avr7000 skrev:Ojoj... sitter nu och äter gårdagens Chilli! den är inte sämre idag när fått stå till sig i kylen över nattenTack Ola!
Naqref skrev:avr7000 skrev:Ojoj... sitter nu och äter gårdagens Chilli! den är inte sämre idag när fått stå till sig i kylen över nattenTack Ola!
Nu har jag varit på dass. Varfan var det utlovade mjuka dassapappret?
Naqref skrev:avr7000 skrev:Ojoj... sitter nu och äter gårdagens Chilli! den är inte sämre idag när fått stå till sig i kylen över nattenTack Ola!
Nu har jag varit på dass. Varfan var det utlovade mjuka dassapappret?

Användare som besöker denna kategori: zorro och 29 gäster