Det är väl inte att köra som är problemet, utan att hitta nån parkering?exity skrev:Varför ska dem lägga alla mässor i städerna inte jag klarar köra bil i....
Moderator: Redaktörer
Det är väl inte att köra som är problemet, utan att hitta nån parkering?exity skrev:Varför ska dem lägga alla mässor i städerna inte jag klarar köra bil i....
Vee-Eight skrev:hifikg skrev:Vee-Eight skrev:Ser ni mig på mässan så är det inte jag.
Attans, jag som tänkte hälsa på dig i år!
Du är välkommen!
Men det har ju inget med mässan att göra.
paa skrev:Det är väl inte att köra som är problemet, utan att hitta nån parkering?exity skrev:Varför ska dem lägga alla mässor i städerna inte jag klarar köra bil i....
ekkove skrev:ekkove skrev:
16-17 februari på worldtrade centerprecis vid centralstationen och lindqvist&lundqvist och sheraton.
bensnake skrev:
Kan du ta det igen?
Jag tar det lite långsammare:
Datum
16-17 Februari 2013
Plats:
Mässlokal 1
World Trade Center, Klarabergsviadukten 70
Mässlokal 2
Lundqvist & Lindqvist, Klarabergsviadukten 90
Mässlokal 3
Hotel Sheraton, Tegelbacken 6
** Gripsholm, entreplanet, Ultimate Audio
Mässlokal 1 och 2 ligger “ovanpå” Stockholm
Centralstation.
De ligger på samma gata, ca 100m från varandra.
Det går ju att läsa via länken men för dom som inte har internet är det kanske bra om det står här.
edit: lagt till citat.
eksund skrev:Förvirrat var rätta ordet.
Varför i tre lokaler?
HolographicAudio™ skrev:Missa dock inte oss, vi finns på World Trade Center, lokal "Amsterdam".
VÄLKOMMEN!!!
ekkove skrev:Ljudtekniska sällskapet kommer att finnas på World Trade Center.
Vill du bli medlem så ta med 300 kronor i kontanter för att ta del av vårt mässerbjudande.
Vi kommer även att sälja lösnummer av Musik & Ljudteknik.
Välkommen
hifikg skrev:I år ska jag med ta med kameran. Missade "Årets Bild" förra året, fasen vad det retar mig. Ett bildtillfälle som säkert aldrig kommer igen, men gör det det så ska jag inte missa igen!
Kan inte alla från Faktiskt ha något kännetecken? T ex guldmålade öron.
FBK skrev:hifikg skrev:I år ska jag med ta med kameran. Missade "Årets Bild" förra året, fasen vad det retar mig. Ett bildtillfälle som säkert aldrig kommer igen, men gör det det så ska jag inte missa igen!
Jag hade en T-shirt med FBK på rygg/framsida ett år utan att något nytt ansikte vågade hälsa utan det är de som man känner sedan tidigare som kommer och skakar tass.
Vee-Eight skrev:FBK skrev:hifikg skrev:I år ska jag med ta med kameran. Missade "Årets Bild" förra året, fasen vad det retar mig. Ett bildtillfälle som säkert aldrig kommer igen, men gör det det så ska jag inte missa igen!
Jag hade en T-shirt med FBK på rygg/framsida ett år utan att något nytt ansikte vågade hälsa utan det är de som man känner sedan tidigare som kommer och skakar tass.
Har för mig jag har en bild på dig med ovan sagda tischa. Iof gammal bild, men ändå, jag antog att du såg mig.
FBK skrev:hifikg skrev:I år ska jag med ta med kameran. Missade "Årets Bild" förra året, fasen vad det retar mig. Ett bildtillfälle som säkert aldrig kommer igen, men gör det det så ska jag inte missa igen!
Naqref skrev:FBK skrev:hifikg skrev:I år ska jag med ta med kameran. Missade "Årets Bild" förra året, fasen vad det retar mig. Ett bildtillfälle som säkert aldrig kommer igen, men gör det det så ska jag inte missa igen!
Tack så jävla mycket att du klassar mig som ett gammalt ansikte.![]()
![]()
tvett skrev:KarlXII skrev:Jag skulle kunna ha en tröja med trycket "KarlXII" men då skulle nog de flesta tro att jag bara var aningen mindre galen än om det stått Napoleon.
En tröja med din avatar räcker nog.
MagnusÖstberg skrev:Alltid bra att droppa in i en sådan här tråd när det är ocksåekkove skrev:Jag tar det lite långsammare:
Datum
16-17 Februari 2013
Plats:
Mässlokal 1
World Trade Center, Klarabergsviadukten 70
Mässlokal 2
Lundqvist & Lindqvist, Klarabergsviadukten 90
Mässlokal 3
Hotel Sheraton, Tegelbacken 6
** Gripsholm, entreplanet, Ultimate Audio
Mässlokal 1 och 2 ligger “ovanpå” Stockholm
Centralstation.
De ligger på samma gata, ca 100m från varandra.
Det går ju att läsa via länken men för dom som inte har internet är det kanske bra om det står här.
Mathon skrev:Tänkte kanske göra ett besök på lördag men när jag läser på hemsidan så verkar det inte som man kan lösa biljett endast för lördag. Någon som vet varför?
paa skrev:Mathon skrev:Tänkte kanske göra ett besök på lördag men när jag läser på hemsidan så verkar det inte som man kan lösa biljett endast för lördag. Någon som vet varför?
Det brukar vara dubbelt så mycket folk på lördagen, så det är säkert ett sätt att styra över lite folk till söndagen.
Harryup skrev:Vilken slump.
Fick intrycket ifrån inlägg i andra trådar att de inte hade några påsar ihop och så får dom dela rum. Det var verkligen en rejält slump.
mvh/Harryup
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster