Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:Jag har med mig en egen skiva. Den brukar jag få spela oftare än jag räknar med och ofta längre stunder. Sen vet jag att jag kan fortsätta sitta nöjd.
Välkommen in till oss, vi kanske kan få dig att inte sitta nöjd.
Jag spelade igenom större delen av min skiva i ert rum i Jönköping...
HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:Jag har med mig en egen skiva. Den brukar jag få spela oftare än jag räknar med och ofta längre stunder. Sen vet jag att jag kan fortsätta sitta nöjd.
OK, hoppas på bättre rum denna gång (i Jönköping var det värsta tänkbara format plus betongväggar).
phon skrev:Varför spelar man musik på en apparatmässa?
Vore det inte bättre med lite olika mätuppkopplingar där man kunde mäta och visa hur
apparaterna fungerar, istället för att gilla eller ogilla olika musikstycken som hörs här och där?
hifikg skrev:HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:Jag har med mig en egen skiva. Den brukar jag få spela oftare än jag räknar med och ofta längre stunder. Sen vet jag att jag kan fortsätta sitta nöjd.
OK, hoppas på bättre rum denna gång (i Jönköping var det värsta tänkbara format plus betongväggar).
Ni lyckades bättre än Linn... men det är å andra sidan ingen lysande värdemätare just den gången. Jag hälsar på på lördag!
verdad skrev:Ingen som tagit lite bilder?
HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:HolographicAudio™ skrev:hifikg skrev:Jag har med mig en egen skiva. Den brukar jag få spela oftare än jag räknar med och ofta längre stunder. Sen vet jag att jag kan fortsätta sitta nöjd.
verdad skrev:Enligt annons jag sett så stod Sheraton med som mässlokal 3.
Det skulle de väl inte ha gjort om de inte vore en del av High-End mässan, eller?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 41 gäster