Moderator: Redaktörer

2-ch skrev:Ingenting just nu.
Hade en Tivoli Audio model one. Men den gled iväg på kanalinställningen.
Ligger i en påse i förrådet nu.
Dessutom suger den getpung ljudmässigteller kanske mer rättvist att säga att den inte är värd pengarna.
Hmm... reparera den och lägga ut mer slantar eller helt enkelt köpa en polk-limpa när den kommer.
Den låter mumma
Nattlorden skrev:Köket vätter via dubbeldörr in i vardagsrummets förlängning; behövs ingen köksstereo. Basen vid vasken är spektakulär.
lennartj skrev:Nattlorden skrev:Köket vätter via dubbeldörr in i vardagsrummets förlängning; behövs ingen köksstereo. Basen vid vasken är spektakulär.
Snarlik layout hos mig..
Om jag spelar Drone, Zvampar eller annan elektronisk musik med rejäl infrabasenergi på ganska hög volym låter det fett och gôtt i rummet, men framför diskbänken kan jag känna mig fysiskt illamående med yrsel.
Vadan detta?
sprudel skrev:lennartj skrev:Nattlorden skrev:Köket vätter via dubbeldörr in i vardagsrummets förlängning; behövs ingen köksstereo. Basen vid vasken är spektakulär.
Snarlik layout hos mig..
Om jag spelar Drone, Zvampar eller annan elektronisk musik med rejäl infrabasenergi på ganska hög volym låter det fett och gôtt i rummet, men framför diskbänken kan jag känna mig fysiskt illamående med yrsel.
Vadan detta?
Har du tömt vasken?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster