Japp! Som med allt som har extrema åsikter relativt det "antagna".Bamsefar skrev:Det finns bevisligen starka åsikter om LTS (Ljud Tekniska Sällskapet).
Jag håller nog inte med dig mer än att Hotspur inte är pro LTS.Bamsefar skrev:En av dess värsta motståndare är Hotspur (men det finns bevisligen flera) som anser att LTS, som är en helt frivillig förening där man själv måste betala och anmäla sig (ingen rekytering som i sekter och dyligt), är till 100% av ondo. I alla fall får man det intrycket av allt som Hotspur skriver...
Ok. Jag trodde frågan var överst i denna tråd. En sekt har ett antal olika attribut och LTS kan ibland uppvisa vissa av dom. Å andra sidan tror jag på "sök och du skola finna" så vart man än söker bör man kunna hitta det man vill.Bamsefar skrev:Således är frågan enkel: Anser du att LTS är en sekt och således skall ifrågasättas såsom Hotspur med flera ger sken av, eller att det är en frivillig organisation utan några som helst bindningar till vare sig någon person eller företag ???
Resultatet verkar bli att majoriteten vill att LTS skall ifrågasättas, så jag tror inte att LTS-ifrågasättandet slutar iom din tråd, Bamsefar.Bamsefar skrev:Och jag hoppas att jag genom denna tråd en gång för alla, och på en enda plats (tråd), slipper läsa om LTS ifrågasättande i var enda j*vla tråd på forumet såfort som någon som råkar vara med i LTS uttalar sig.
Jag rösta JA. Allt måste vara tillåtet att ifrågasätta oavsett om det är Engelholm Audio, Politik, HifiConsult, Lts eller nått femte.
En annan fråga är hur man skall ifrågasätta. Och man bör också veta varför man ifrågasätter. Men det kanske är utanför denna tråd.