Moderator: Redaktörer

precis men ändå snyggare än en trist EKK ekua eller ring kabelpaa skrev:Vilket hantverk?Objektivisten skrev:Absolut, vilket hantverk.
Jag tror faktiskt det är en maskin som suttit och gjort trådarbetet sådär fint.
nej det är sådana kablar som förhöjer ljudet sa professor Ludvig van BSMorello skrev:Urk, jag nästan kräks av att se all djävla ormolja i denna tråd!!!
Nefilim skrev:Mina DIY EKK-kablar är rätt tjusiga.
matså skrev:Läs sida 32 i tidningen Hifi & Musik, apropå om kablar
visste min polare skulle nappa. Nej det nya numret.MagnusÖstberg skrev:matså skrev:Läs sida 32 i tidningen Hifi & Musik, apropå om kablar
Provade här i ett nummer jag hade, men det var bara reklam för ett Rotelsteg. Är det alltsid sidan 23, det verkar inte så..
matså skrev:Läs sida 32 i tidningen Hifi & Musik, apropå om kablar
Nattlorden skrev:
Isoda HA-20
Rydberg skrev:[img]http://www.highendpalace.com/W7p1200.jpg[img]
precis gamle vänVinylcalle skrev:matså skrev:Läs sida 32 i tidningen Hifi & Musik, apropå om kablar
Du menar din insändare angående faktiskt, EKK med mera och vem du ska tro på?
MvH Carl
matså skrev:precis gamle vänVinylcalle skrev:matså skrev:Läs sida 32 i tidningen Hifi & Musik, apropå om kablar
Du menar din insändare angående faktiskt, EKK med mera och vem du ska tro på?
MvH Carl
Nattlorden skrev:
Isoda HA-20
Morello skrev:Urk, jag nästan kräks av att se all djävla ormolja i denna tråd!!!
matså skrev:nej jäkligt ful.MagnusÖstberg skrev:EKUA är en snygg jäkel till kabel
MagnusÖstberg skrev:matså skrev:nej jäkligt ful.MagnusÖstberg skrev:EKUA är en snygg jäkel till kabel
Vad fint att du anser det nödvändigt att klanka ner på andra människors smak.
Johan_Lindroos skrev:Här kommer facit enligt Catrin:
"De snyggaste kablarna är de som gömmer sig bakom en trälist så man slipper se dem."
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 23 gäster