Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Bra där fjonk.
Vet inte om jag sagt det förut, men du har gjort ett kanonjobb med f8!
kan inte annat än att hålla medDartman skrev:KarlXII skrev:Bra där fjonk.
Vet inte om jag sagt det förut, men du har gjort ett kanonjobb med f8!
Jag vet att jag sagt det förr, men jag håller med ändå! Jag hoppas verkligen ni kommer ut i handeln, det borde finnas många hipsters som hittar en ny favorithögtalare i f8.
/Jonas
celef skrev:UnholyRishna skrev:Glebster skrev:UnholyRishna skrev:Riktigt snyggt blev det!
Ja, annat än några yxade pi60...![]()
Tycker faktiskt att ett par pi60 i vit pianolack hade funkat skitbra i det rummet också.. Sådeså!
Jag tycker Ino är snygga i alla former och färger, mest snygga är surroundhögtalarna, men även dom stora mastodonttopparna är jäkligt snygga, men dom allra minsta högtalarna är kanske ändå mer söta än snygga
dimitri skrev:tekniska data på svenska anger max ljudtryck 106 dB en hgt 1 m och 104 dB för ett par i rum avstånd 3 m.
Samma uppgift i pdf-en på engelska: 108 resp 106 db.
ska kanske anges med större, host, koherens?
och ja, snygga!
dimitri skrev:tekniska data på svenska anger max ljudtryck 106 dB en hgt 1 m och 104 dB för ett par i rum avstånd 3 m.
Samma uppgift i pdf-en på engelska: 108 resp 106 db.
ska kanske anges med större, host, koherens?
och ja, snygga!
misanplass skrev:Fin form Filip. Ska bli kul och se mer från dig.
Naqref skrev:misanplass skrev:Fin form Filip. Ska bli kul och se mer från dig.
Tyvärr så gäller fysikens lagar även för Filip.Så nästa modell blir tyvärr lite mer konventionell utseendemässigt men kanske lite mer extrem funktionsmässigt.
Ett av våra snickerier i Småland hade lite bråda tider för att hinna med alla våra beställningar innan semestern. Så vi hoppas kunna presentera någon modell ytterligare innan året är slut.
Naqref skrev:Ne, har inga bilder på det ännu.
Här är en bild på när delarna till den högtalare tråden handlar om frästes ut i en 5-axlig fräsig fräsmojäng.![]()
Naqref skrev:Ne, har inga bilder på det ännu.
Här är en bild på när delarna till den högtalare tråden handlar om frästes ut i en 5-axlig fräsig fräsmojäng.![]()
Naqref skrev: Ett av våra snickerier i Småland hade lite bråda tider för att hinna med alla våra beställningar innan semestern. Så vi hoppas kunna presentera någon modell ytterligare innan året är slut.
KarlXII skrev:Ironi eller inte, här slutar diskussionen om Ino. Det finns tillräckligt med trådar, ja en hel avdelning faktiskt, där Ino kan avhandlas.
Tillbaka till Acoustic Illusion!
joakimfors skrev:Ser intressanta ut. När kan de tänkas börja finnas tillgängliga och på vilken nivå ligger priset om man får fråga.
NiklasF skrev:Fräck!!
Man står något i denna stilen mot den där rutan va?!![]()
PerStromgren skrev:Jag struntar väl i högtalarna! Ge mig en C6:a!
Fjonkalicious skrev:Att fysikens lagar gäller är en del av utmaningen, det är ett problem som går att hantera. Det kan också sägas att vi gemensamt inte kompromissar på denna punkt, till skillnad från vissa andra tillverkare av eleganta hifi-produkter.
Naqref skrev:PerStromgren skrev:Jag struntar väl i högtalarna! Ge mig en C6:a!
![]()
![]()
Wolfie skrev:Fjonk: Lade ni ner detta helt efter Anders bortgång?
RogerGustavsson skrev:Det är förmodligen flera som vill veta svaret på Wolfie's undran.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], MPE och 9 gäster