Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:zartok skrev:komorok har väl en överenskommelse med grannarna när han får spela hur oändligt högt han vågar under vissa tider. det kanske skulle kunna vara något för dig?
Nej, någon sådan överenskommelse finns inte. Jag spelar starkt på vettiga tider. Oftast mellan 18-20 på vardagar och 14-17 på helger då jag har fått för mig att jag stör minst. Jag bränner heller inte på i timmar i sträck. Brukar bli någon kvart i taget. Jag spelar på ganska försiktigt för det mesta.
Komorok skrev:faema skrev:Skaffa bra hörlurar med dito förstärkare!
Lurar kan inte förmedla blåset av basen och känslan av rörelse i hela rummet.
Calleberg skrev:Komorok skrev:faema skrev:Skaffa bra hörlurar med dito förstärkare!
Lurar kan inte förmedla blåset av basen och känslan av rörelse i hela rummet.
Nu blev det lite öppet mål här...
Har du provat lurar och en helflaska Wisky
/M
Amit skrev:Kanske läge att prova ett delat system; lurar och basmoduler, delat vid 20Hz?
Någon som provat?
Attans, nu måste jag ju göra det baraföratt.
2-ch skrev:Amit skrev:Kanske läge att prova ett delat system; lurar och basmoduler, delat vid 20Hz?
Någon som provat?
Det bara måste finnas någon här som provat.
Men delningen borde kanske vara 120 eller nåt sånt för att få med det där goa.
Men det är klart... då är man ju tillbaka på ruta ett vad det gäller grannar.
Bill50x skrev:Med en bra anläggning behöver man inte spela sådär högt. Det viktiga är väl att man kan ta till sig musiken, inte att revbenen ska dansa jenka?
/ B
RogerGustavsson skrev:Skakare i kombination med lurar är väl en lösning som har saluförts?
RogerGustavsson skrev:2-ch skrev:Amit skrev:Kanske läge att prova ett delat system; lurar och basmoduler, delat vid 20Hz?
Någon som provat?
Det bara måste finnas någon här som provat.
Men delningen borde kanske vara 120 eller nåt sånt för att få med det där goa.
Men det är klart... då är man ju tillbaka på ruta ett vad det gäller grannar.
Skakare i kombination med lurar är väl en lösning som har saluförts?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster