Moderator: Redaktörer
oa51 skrev:Nåja, än så länge är ni väl bara en GÖK- unge....
Doofus skrev:Finns det någon chans att man kan vara med så är jag gärna det !
bootstrap skrev:Doofus skrev:Finns det någon chans att man kan vara med så är jag gärna det !
Fortfarande intresserad? Jag misstänker att det finns plats för dig också om du har vägarna förbi.
Doofus skrev:bootstrap skrev:Doofus skrev:Finns det någon chans att man kan vara med så är jag gärna det !
Fortfarande intresserad? Jag misstänker att det finns plats för dig också om du har vägarna förbi.
Jag är mycket intresserad ! Vad kan jag göra ?
Bra för du är välkommen
Jag tror det är bäst om du PMar Per strömgren för det praktiska, det är han som har en plan.
Men vi kommer hållas oss i centrala Karlstad och vi börjar kl 16 på lördag.
Doofus skrev:Bra för du är välkommen
Jag tror det är bäst om du PMar Per strömgren för det praktiska, det är han som har en plan.
Men vi kommer hållas oss i centrala Karlstad och vi börjar kl 16 på lördag.
Fixat !
Finns det någon spellista man kan lyssna in sig på lite hemma ?
Jag ser verkligen fram emot detta !
AndreasArvidsson skrev:Jag är för övrigt nr2 från vänster på bilden.
2-ch skrev:Grattis. Har ni med en tjej också![]()
PerStromgren skrev:Jag för trösta mig med att min anläggning kvalar in som budget...
PerStromgren skrev:PerStromgren skrev:Jag för trösta mig med att min anläggning kvalar in som budget...
Vi såg nyligen i tipstråden att den är värd ca 12000:-, och det måste väl definitivt räknas som budget i GÖK-sammanhang?
Tony skrev:Om det är vintage så räknas inte priset. Eller ni kanske har andra regler i Sola-GÖKs stadgar?
Talar du om dina högtalare nu, eller hela anläggningen? Personligen ser jag inget syfte med att bara titta på ett uppskattat pris. "Dyrt" behöver inte betyda "bra" och "billigt" behöver inte betyda "dåligt". Undrar om du inte har lite tävlingsnerver och försöker intala dig själv att det är OK att förlora. Vad är det för fasoner?? Pep-talk ska det vara!![]()
![]()
PerStromgren skrev:Tony skrev:Om det är vintage så räknas inte priset. Eller ni kanske har andra regler i Sola-GÖKs stadgar?
Talar du om dina högtalare nu, eller hela anläggningen? Personligen ser jag inget syfte med att bara titta på ett uppskattat pris. "Dyrt" behöver inte betyda "bra" och "billigt" behöver inte betyda "dåligt". Undrar om du inte har lite tävlingsnerver och försöker intala dig själv att det är OK att förlora. Vad är det för fasoner?? Pep-talk ska det vara!![]()
![]()
Tack, Tony, jag behöver alla ryggdunkningar jag kan få!
Hela min anläggning (väldigt lik i alla fall) gick på blocket för 12 000:-. Till en av våra faktiskt-kompisar, som tur är!
Tony skrev:PerStromgren skrev:Tony skrev:Om det är vintage så räknas inte priset. Eller ni kanske har andra regler i Sola-GÖKs stadgar?
![]()
Tack, Tony, jag behöver alla ryggdunkningar jag kan få!
Hela min anläggning (väldigt lik i alla fall) gick på blocket för 12 000:-. Till en av våra faktiskt-kompisar, som tur är!
Då är jag säker på att den kompisen gjorde en kanonaffär!Och tur för honom att han köpte INNNAN Sola-GÖK-battle no. 1. För efter det så kommer sådana anläggningar att vara MYCKET eftertraktade. Och tokdyra.
hifikg skrev:Den anläggningen är årets fynd, åtminstone så här långt. Rena stölden, men bara att gratulera köparen och hoppas att säljaren är nöjd med att prylarna hamnar i ett gott hem. Om jag släpper mina ESL-63 kommer det att vara viktigare än summan slantar. Men det gör jag nog inte. Kan ha en egen GÖK i min källare, Quad vs Carlsson, allt annat lika
PerStromgren skrev:hifikg skrev:Den anläggningen är årets fynd, åtminstone så här långt. Rena stölden, men bara att gratulera köparen och hoppas att säljaren är nöjd med att prylarna hamnar i ett gott hem. Om jag släpper mina ESL-63 kommer det att vara viktigare än summan slantar. Men det gör jag nog inte. Kan ha en egen GÖK i min källare, Quad vs Carlsson, allt annat lika
Att du ska bo så ocentralt!Jag har god lust att ta min Sola-GÖK-platta och vara jury i hifikg-GÖKen!
PS. Jag läste förresten HiFI-mystik på bibblan idag och fick syn på Ola och hans kompisar i GÖK, originalet! Härliga killar och snygg artikel.
Stereotypen skrev:
Jag låter CD:n stå påslagen till imorgon bara ifall det skulle kunna ge några positiva uppvärmingsfenomen
Triggerhappy skrev:Lycka till idag å må musiken flöda.
Vi räknar med bilder å en fullödig rapport.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], matssvensson och 46 gäster