Jag känner igen den uppställningen.
Bossanovas mässa i Luleå
Den svarta bordsduken består av mina draperier.
Sanoj var dörrvakt längre bort i korridoren medans Sladd demade och fick inte lyssna runt så mycket!
HiFi-Art-Kent och HiFi-Art-MartinH tyckte att Adam och jag störde deras demo flera rum bortåt. Speciellt då vi körde Rage against the machine. Då vart det fullt i vårt rum!
Det var en trevlig mässa och vi utställare hade mycket trevligt, samt trevlig utställarmiddag.
Synd att butiken och mässarrangören Bossanova lade ned senare.
Timbre var där och fotade. Specialfoto under locket på medhavda Staxsystem. HiFi-tidningarna var där också.
Samt inte minst; tack alla tillresta långväga besökare! (fast 30-40 mil är ju ingenting tydligen lite nörröver)
På hemvägen mitt i natten pajade generatorn så vi fick övernatta i bilen utanför Saab i Sundsvall. Tur att vi kom fram dit åtminstone.
Dessutom hämtade vi upp ett par kolboxar som skulle till Carlssonstiftelsen, samt inhandlande av begagnat Alpine kasseetdäck, finfin Susnui radiodel, samt en Revox A77.
Alla andra utställarna garvade för Adam och jag kom sent fick det största och mest ekande rummet. Vi visste inte detta på förhand, men hade naturligtvis preparerat hela släpet fullt med absorbenter. Resten av rummet som behövde prepareras gjorde vi med mattor och madrasser från andra håll och kanter. Det blev helt okej till slut. Ett av de bättre lyssningsrummet (om man bortser från apparaterna alltså).
Kristoffer från PL-Audio hade släpat med sig en avsevärt stor arsenal.
Och tack för I.Ö.-släplån!
Besan fick vara våran dörrvakt, men han smet mestadels från sitt uppdrag...
En mycket trevlig mässa!