Iö.
Delen angående att underskatta får stå för dig. Det är inte nåt jag sagt..
Sedan kopierar jag frågan igen eftersom den ställer till problem FRÅGAN är denna som jag ser den i alla fall.. INTE en annan tråd vilket ni tog med er.. Det är en ja eller nej fråga utan tvekan. Så kanske Iö samt nån fler bör kolla lite nogrannare
"Kan en apparat med sämre ljudbild och separation ge bättre återgivning
JA
53% [ 16 ]
NEJ
46% [ 14 ]
Totalt antal röster : 30 "
Där bör man nog svara nej anser jag. Annars blir hela sysättet man har relativt skevt och ej trovärdigt sedan...
Men sen om man vill anse att frågeställaren har fel i JÄMFÖRELSEN mellan dom olika spelarna så bör man nämna detta via inlägg kanske. Men svaret på frågan ska väl i alla fall vara nej klart o tydligt. Jag kan inte förstå annat..
Jo, Om man säger ja enbart för trådskaparen vill man ska säga nej och man inte kan vara vuxen nog att svälja förtreten.. och därmed svarar ja ändå..bara för man SER vart trådskaparen vill komma osv...
Men så är det ju inte här förstår jag ju självklart. Eller hur.
Men då det går att läsa att detta tas upp så kan det bli svårt att inte tro detta. Iö tex.. Som svarade först på frågan som den ser ut. Och då svarade nej.. Sedan då det kom text om en annan spelare osv så.. ja DÅ helt plötsligt var svaret fel. Iö.. du svarade rätt där.
Och skulle väl endast sedan fixa debatten om pioneer vs vad de nu var för spelare.. Orkar inte ens titta efter igen...
Det är inget om spelarna jag försöker belysa här. Utan att OAVSETT vad en del anser om spelarjämförelsen så bör svaret på ja o nej frågan bli entydigt nej. jag kan inte förstå det på annat sätt ärligt talat...

Och sedan debatt om saken mellan spelarna.
Ingen påstår väl att en spelare med sämmre ljudbild samt separation kan rimligen låta bättre..??
Då får man omforma frågan via knepiga vägar som JAG anser i alla fall. Eller förvrida den totalt fel.. för att kunna få frågat till att ge det svaret..
Förstår du samt andra NU hur jag menar tro???
O jag för min del Skiter i vem som gillar vad.. Kul ni alla trivs o mår gott e min inställning. inget ännat..
Sedan har jag inte sagt alla är med i LTS.. Men denna syn på saker o ting är synonymt med typ LTS synsätt osv.. Så om någon känner sig väldigt kränkt får man be om ursäkt..
Men det är en enkel form för att ändå samla ett visst synsätt oavsett om man är regad medlem eller endast hangaround...
Inget elakt menat alls... Lika lite som jag menar nåt illa med detta inlägg..
Men . ska inte tjafsa mera om detta nu här.
Anser ni en spelare som har sämre ljudbild samt separation såsom bättre spelare så fortsätt med det..
det är iofs exakt detta som en del påpekar också för er då det blir bråk o tjafs.. fenomenet att dom faktiskt finner spelaren just detta som ni föredrar ju.. I alla fall om man utläser era svar här i ja o nejfrågan.
Men igen. . Jag tänker INTE tjata mera nu.. Så får ni va ifred här med denna tråd o tjafs om rent larv..
En cd med sämre ljudbild o separation är en solklart sämre cd.. Punkt o slut. allt annat är enbart prestige inget annat. detta är i alla fall min åsikt. Den behöver ingen av er dela...så ni vet det.. så slipper ni debatera detta också..
Sen vilken av dom spelarna som ni diskuterar här som är bäst. Det lär väl inte någonsin bli uträtt
Själv hoppas jag att någon snart ger mig ett erbjudande om att få lyssna på en pioneer. Den som jag hörde sist var urtrevlig. en brännare för studiobruk baserad på just pioneer..
Så nyfiken blir man ju...