Moderator: Redaktörer
murgatroyd skrev:DDR design by Proxy!![]()
Fostex skrev:Att Nad har haft ett nääästan enhetligt utseende på sina prylar, sätter loggorna på nääästan rätt plats och målar frontpanelerna i nääästan samma färg har alltid stört mig.
[ Bild ]
matssvensson skrev:Fostex skrev:Att Nad har haft ett nääästan enhetligt utseende på sina prylar, sätter loggorna på nääästan rätt plats och målar frontpanelerna i nääästan samma färg har alltid stört mig.
[ Bild ]
+1 på den. Helt underbart, när man vet hur mycket kraft som vanligtvis ägnas åt att åstadkomma detta i ett konsumentföretag.![]()
![]()
/mats
ChristianAndersson skrev:[ Bild ]
Blocket, Lunds Lasarett
Konstigt att det inte heter östblOjdå ingen politik bara poliklinik
invändigt saknas matsal
Bagaget skrev:Hur ska du annars se skillnad på årsmodellerna? Kallas Facelift i bilvärlden
phloam skrev:Men va i..... de enda fula NAD'arna var de där med oval display och skit! 3020 är ascool! Och snygg! Basta!
Nattlorden skrev:Smaken är uppenbarligen som baken. Själv tycker jag att lillebror 7400PE är överlägset snyggare
[ Bild ]
HenrikTornquist skrev:Nattlorden skrev:Smaken är uppenbarligen som baken. Själv tycker jag att lillebror 7400PE är överlägset snyggare
[ Bild ]
Jag har den snäppet mindre 7100 som tvättstugeradio, och det är den mer än tillräcklig som. Jag hade från början ett bryggat 2100 till den också, vilket är överkurs. Dock vore det fett med en bryggad 7600 och tillhörande bryggat 2600. Fast det är för bra för bara tvättstugan...
Martin_Dewens skrev:Jag tycker att den är skitsnygg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster