Tut mir Leid! Schuldigung!
Das alte Kabel ist jetzt geschlachet dafur es zu gross und zu steiff seit.
Moderator: Redaktörer
lennartj skrev:Jag knåpade ihop ett par skärmade elkablar med vinklade IEC-kontaker, men sådana var inte lätta att hitta, de flesta hade kabelutgången åt fel håll för mina behov.
sprudel skrev:Steget går inte lika varmt som Pliniusen, kan ha kläder på mig när jag lyssnar. Hustrun tycker det är lite tråkigt.
Steget är lite mer lustfyllt än Pliniusen. Vem ska ha roligast?
lennartj skrev: Furutech har numera löst problemet, byt bara ut det raka IEC-kontakten, som jag antar sitter på din feta sladd nu, mot denna:
https://www.svalander.se/shoppen/kontakter/natkontakter/iec-sladd/1?l=info&pid=20728
Endast 799 SEK från du vet vem, men du behöver ju bara en, och den är väl C-J slutsteget värd om än bara för syns skull (+ lite feelgood, kanske)?
sprudel skrev:Steget går inte lika varmt som Pliniusen, kan ha kläder på mig när jag lyssnar. Hustrun tycker det är lite tråkigt.
Almen skrev:sprudel skrev:Steget går inte lika varmt som Pliniusen, kan ha kläder på mig när jag lyssnar. Hustrun tycker det är lite tråkigt.
Vill du ha hjälp med blindtest?
lennartj skrev:Gratulerar!
Jag ser fram emot att få lyssna på underverket och i och med ditt beslut är det ju ingen brådska heller.
Kanske jag kan få ett litet smakprov om jag kommer över till dig med multkanalsskivorna vid lämplig tidpunkt
om du inte ska iväg i helgen och fiska hummer?
sprudel skrev:Den stannar, Conrad Johnson alltså.
sprudel skrev:Inuti hyllan ser det ut så här. Mycket sladdar blir det. Längst till vänster CJ Premier 350, i mitten två Hypex NCore 400 monosteg till basarna, i stapeln till höger Inocr 80 es, sattelitmottagare, Opp BDP 105 = försteg o dac, och längst ner slusteg till surrounder.
[ Bild ]
sprudel skrev:lennartj skrev:Gratulerar!
Jag ser fram emot att få lyssna på underverket och i och med ditt beslut är det ju ingen brådska heller.
Kanske jag kan få ett litet smakprov om jag kommer över till dig med multkanalsskivorna vid lämplig tidpunkt
om du inte ska iväg i helgen och fiska hummer?
Fredag em? Hemma strax före kl 16 och sticker sedan vid 19. Kan du då så nördar vi loss ordentligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster