Moderator: Redaktörer
Klenkar skrev:Jag har en Touch! Allt var frid och fröjd tills Spotify blev jobbigt att använda. Skulle nog fortfarande använda den om, det var smidigt. Letar faktiskt efter alternativ, några förslag?
Klenkar skrev:Jag har en Touch! Allt var frid och fröjd tills Spotify blev jobbigt att använda. Skulle nog fortfarande använda den om, det var smidigt. Letar faktiskt efter alternativ, några förslag?
Bamsefar skrev:ROON-fråga för en LMS användare: Jag styr min LMS delvis från HS3 (HomeSeer 3, alltså en hemautomationslösning), framförallt på/av, val av favorit spellista. Hur gör man det med ROON? Alltså finns det något API som man kan skicka http anrop till och styra på motsvarande sätt?
ottovonkopp skrev:För mig funkar Spotty (Spotify) bättre än någonsin även om jag inte riktigt trivs med ljudet.
avr7000 skrev:Ursäkta en kanske korkad fråga då..... hur får man Squeezebox (radio, touch och classic) att funka med tidal och spottan?
Jag kör servern i min NAS just nu (netgear duo)
avr7000 skrev:installera i LMS ?
- Faster artist image rendering with LMS 7.8 and newer.
phon skrev:Kör en SB radio sen många år, lyssnar på den nu i bakgrunden. Fungerar väldigt bra, låter bra också.
Användare som besöker denna kategori: RJohan och 42 gäster