Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Detta forumet måste vara världsmästare på att förstöra trådar med OT?! Snart struntar jag i att skapa fler trådar (kanske iofs ingen som sörjer) men hoppas istället att admin skärper sig och går in och modererar mer...

xeizo skrev:En digitalbox med hårddisk skulle vara trevligt, är det någon här som har sådana kontakter att dom kan påverka UPC att lansera en sådan som man kan abbonnera på?
Naqref™ skrev:Skönt att gnälla lite ibland. Tack hetsporren för att du fick mig göra det idag.
Hetsporren skrev:Sorry, nagref. Ni gör ett BRA jobb, förstås! Blev bara lite trött...
xeizo skrev:En digitalbox med hårddisk skulle vara trevligt, är det någon här som har sådana kontakter att dom kan påverka UPC att lansera en sådan som man kan abbonnera på?
Mayro skrev:Min dröm vore att finna fyra st bra klass A monosteg.. Försteg cd kablar samt inköpa mig ett par Audio Artistry Beethooven.
Och före detta är drömmen att hitta pengarna bara till projektet..
avr7000 skrev:V8... är du sugen på allvar så skall jag ha dig i åtanke... Jag köpte ju en B77 MkII i mint condition för några månader sedan och skeppade den vidare till en intresserad arbetskamrat.
Du vet ju att jag brukar kunna snoka upp det mesta![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster