Mayro skrev:Får dessa arsel sitta i sabba som dom gör så har även jag exakt samma rätt att medvetet sabba.
Trevligt epitet, tack
Hur skulle jag kunna sabba något ?

Du sabbar så bra för dig själv

Grattis Mayro !
Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Får dessa arsel sitta i sabba som dom gör så har även jag exakt samma rätt att medvetet sabba.
Birger skrev:Grattis Mayro
Du har lyckats trötta ut och jaga bort en av dom mest intressanta forumsdeltagarna och är på god väg att sänka detta forum också.
Grattis
Grattis Biltema! Bästa högtalarkablar jag hört!
The_Man skrev:Va!!?? man kan väl inte lura folk med att göra så eller..........
Bill50x skrev:Nu har det blivit en sådan där märklig tråd igen. Mayro gratulerar Jorma till hans framgångar "over-there". Oavsett vad man tycker om kablar etc så är det väl helt OK med en sådan gratulation? Vi ska väl vara glada för alla framgångar för di svenske tycker jag.
Och vips börjar det droppa in inlägg om bluff å båg, lurade människor, att kablar inte betyder något etc. Ursäkta, men vad har detta med saken att göra? Ni som inte hör någon skillnad på kablar, eller inte tror att korrekt och bättre kan vara samma sak, köp lampsladd, njut och låt bli en massa fåniga inlägg.
Men låt Mayro vara glad över att det går bra för Jorma.
/ B
Nu har det blivit en sådan där märklig tråd igen. Mayro gratulerar Jorma till hans framgångar "over-there". Oavsett vad man tycker om kablar etc så är det väl helt OK med en sådan gratulation? Vi ska väl vara glada för alla framgångar för di svenske tycker jag.
Bill50x skrev:Nu har det blivit en sådan där märklig tråd igen. Mayro gratulerar Jorma till hans framgångar "over-there". Oavsett vad man tycker om kablar etc så är det väl helt OK med en sådan gratulation? Vi ska väl vara glada för alla framgångar för di svenske tycker jag.
Och vips börjar det droppa in inlägg om bluff å båg, lurade människor, att kablar inte betyder något etc. Ursäkta, men vad har detta med saken att göra? Ni som inte hör någon skillnad på kablar, eller inte tror att korrekt och bättre kan vara samma sak, köp lampsladd, njut och låt bli en massa fåniga inlägg.
Men låt Mayro vara glad över att det går bra för Jorma.
/ B
schmutziger skrev:Visst kul för honom, men var det nödvändigt att skapa fyra trådar om det som det fanns igår?
Användare som besöker denna kategori: nijo, PerStromgren och 27 gäster