Moderator: Redaktörer
Nej då det var mer en information. Sen känner jag iof inte till så många andra drive:ar som har display och laser på/i själva släden. Likheterna med Sonys 50 modell i ES:serien är slående.Ragnwald skrev:Rutiga rutan på CD-displayen indikerar Sony ehh?
Likheterna med Sonys 50 modell i ES:serien är slående
Naqref™ skrev:FBK skrev:Den Naden var i fint skicksåldes i början av 90-talet om jag mins rätt.
Jo, det stämmer. 4300 heter den. Är sugen på en sådan.
adagio skrev:Fint repotage rydberg, det är alltid kul med lite ögongodis.
Stativare brukar låta förvånandsvärt stort och dessutom tycker jag att de ofta förmedlar en homogen klangbild, jag förstår dock att du saknar någon oktav.Skulle gärna komma och lyssna på dina pi60s någon dag, i dag kanske?
Rydberg skrev: Anacondan lät kanske aningens mer luftig men samtidigt mer spretig och inte lika homogen. Med Naqref-kabeln tycker jag ljudet var mer sammanhängande och på det hela taget mer verklighetstroget, det hela hölls helt enkelt ihop bättre.
FBK skrev:För mig är det typiska omdömmen som man kan höra från alla försäljare som försöker sälja på folk ormolja
Är detta mer seriöst då
För övrigt så var det en trevlig bildtråd
Callisto skrev:FBK skrev:För mig är det typiska omdömmen som man kan höra från alla försäljare som försöker sälja på folk ormolja
Är detta mer seriöst då
För övrigt så var det en trevlig bildtråd
Det är dagens faktum. Gå in i en hifi-butik och hör vad han har för argument för att sälja sin kabel för 30.000 kr.
Det är dagens faktum. Gå in i en hifi-butik och hör vad han har för argument för att sälja sin kabel för 30.000 kr
FBK skrev:Det är dagens faktum. Gå in i en hifi-butik och hör vad han har för argument för att sälja sin kabel för 30.000 kr
Detta som du och andra tjatar om ideligen, är sååå överdrivet. På dig så låter det som om varenda handlare i detta land BARA försöker kränga dykablar till var enda kotte som kommer in genom dörren och det är ren trammsför så är det inte. Här i Stockholm har jag sprungit i många butiker genom åren och inga handlare har försökt kränga på mig dyrkablage. Sedan om de har dyrkablage i sortimentet är en annan sak. Men i ditt fall och många andras så verkar det lite smått sjukt att ha ett sådant hat som ni har mot detta. Har du överskotts energi som du är mån om att lägga på något som du avskyr, så är mitt råd att du lägger det på annat som är betydligt viktigare som tex fattigdomen och svälten i världen, du kanske kan göra en insatts där Callisto....
Ursäkta OTen, men jag blir så trött på detta eviga tjat om dyrkablage.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster