Moderator: Redaktörer
Flint skrev:JeLe skrev:Flint skrev:Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
Stämmer det inte? Ingvar kör väl högtaleriet på hobbynivå, dvs inte som momsregistrerad firma? Jag har för mig att jag har läst det i hans signatur.
Rydberg skrev:Flint skrev:JeLe skrev:Flint skrev:Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
Stämmer det inte? Ingvar kör väl högtaleriet på hobbynivå, dvs inte som momsregistrerad firma? Jag har för mig att jag har läst det i hans signatur.
Jag har då iallafall en momsberäkning på alla mina Ino Audio-kvitton.
Rydberg skrev:Flint skrev:JeLe skrev:Flint skrev:Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
Jag har då iallafall en momsberäkning på alla mina Ino Audio-kvitton.
Zzombie skrev:Själv tycker jag att rörförstärkare är lite luddiga i basen...och att de passar mest till jazz.
Kablar har ingen som helst inverkan på ljudet, tror man något annat bör man uppsöka läkare
dimitri skrev:Morello skrev:Vad är det ni pratar om egentligen?
Varför spekulera i huruvida Ingvar fuskar med momsen?
Utgå från att han sköter sin firma tills motsatsen går att bevisa.
Något annat känns inte juste.
Bra sagt. Men varför säger du "ni"?
Flint skrev:dimitri skrev:Morello skrev:Vad är det ni pratar om egentligen?
Han har nog respekt för dig, trots allt.
Flint skrev:dimitri skrev:Morello skrev:Vad är det ni pratar om egentligen?
dimitri skrev:Flint skrev:dimitri skrev:Morello skrev:Vad är det ni pratar om egentligen?
Vissa suger på tumme andra tror sig veta vad andra tycker.
Zzombie skrev:Är det någon som har några bra tips för att så koriander och basilika?
Vee-Eight skrev:Zzombie skrev:Är det någon som har några bra tips för att så koriander och basilika?
Bra fråga! Men jag tror att det ville pekas på att vi är off topic. Seså; tillbaka till trådämnet!
Zzombie skrev:OT? Jag? Är du helt borta eller? Koriander är precis lika on topic som ert meninglösa momstjafs. Jäkla trådtjuvar. Spring och bråka i en egen moms-tråd.
OK, det var det. Koriander och basilika, kanske går det att gödsla med moms-kvitton? Någon som provat?
dimitri skrev:Morello skrev:Vad är det ni pratar om egentligen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster