Får hoppas att IÖ nappar, och att jag förstår svaret
Grattis till välljudet!
Moderator: Redaktörer
Tengil skrev:KarlXII skrev:Tengil: Jag var och kikade på en GS1200 häromdagen.
Köplusten är stor....
Det är framförallt att den är så flexibel som gör den intressant, hann du med en provkörning?
Vh Christer
profbd skrev:blev det något 007 då
Tengil skrev:Då har jag haft förmånen att låna Ludwig"component" igen för en återkalibrering av min proj, färghjulet gick sönder för ett tag sedan. Jag trodde att man kunde använda sig av de gamla inställningarna, men tji fick jag.
Nu är det iallafall åtgärdat, och mitt trista gula stick är ett minne blott.
Stort tack till Ludvig, jag hoppas att jag kan få se Ludvigs högtalarskapelser inom snar framtid, det har dragit ut på tiden.
Vh Christer
KarlXII skrev:Tengil skrev:Då har jag haft förmånen att låna Ludwig"component" igen för en återkalibrering av min proj, färghjulet gick sönder för ett tag sedan. Jag trodde att man kunde använda sig av de gamla inställningarna, men tji fick jag.
Nu är det iallafall åtgärdat, och mitt trista gula stick är ett minne blott.
Stort tack till Ludvig, jag hoppas att jag kan få se Ludvigs högtalarskapelser inom snar framtid, det har dragit ut på tiden.
Vh Christer
Han är en klippa.
Ska bli spännande att se vad du tycker om hans högtalare, jag har själv inte hört den nya versionen av topparna.
EA_73 skrev:
Adhoc skrev:Rent allmänt förespråkar vissa diffusering av hårda plana takytor före absorbtion, så ja. Vid mycket stor takhöjd kan (bör) reglarna komletteras med ovanförliggande absorbtion..
subjektivisten skrev:Fan, nu blir man sugen på ett nytt besök. Kan du sitta 3 meter från duken i en ljus scen och INTE se några problem på grund av hålen?
Wolfie skrev:Subben: Jag tror inte det är några problem, Seymoure´s duk ska vara
minst lika bra som Screen Research och där kan inte jag se några problem
på 3 meters avstånd med 1080P upplösning på 2,28 m bildbredd.
subjektivisten skrev:Tengil, ska bli intressant att höra mer sen.
Användare som besöker denna kategori: Hjalmar_Branting och 22 gäster