Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:NiklasF skrev:Ap ap!!
Vad du tycker är ljudkvalitet, du kan ju inte gärna veta vad andra uppskattar eller är ute efter
Utgår man inte oftast från sin egen referens i dessa sammanhang?
Om jag tycker det låter d-a bra här hemma så har jag bra kvalitet i setupen, så tänker jag.
Är inte du från Thn Niklas? Inte så långt från Götet alltså o du borde ju vara i faggorna ibland, hör av dig vetja så får du höra Ino i lite annorlunda tappning än du är van vid kanske!
Objektivisten skrev:Kanske är Patrick82 och IngOehman samma person?
Nattlorden skrev:Objektivisten skrev:Kanske är Patrick82 och IngOehman samma person?
Du menar att killen i videorna är inhyrd skådis?
sprudel skrev:NiklasF skrev:Ap ap!!
Vad du tycker är ljudkvalitet, du kan ju inte gärna veta vad andra uppskattar eller är ute efter
Om jag tycker det låter d-a bra här hemma så har jag bra kvalitet i setupen, så tänker jag.
Är inte du från Thn Niklas? Inte så långt från Götet alltså o du borde ju vara i faggorna ibland, hör av dig vetja så får du höra Ino i lite annorlunda tappning än du är van vid kanske!
Det räcker ju som sagt att be den som har betett sig så att sluta upp med
det och att fortsättningsvis istället skriva t ex "vissa ingenjörer", om det
var det han menade.
Då blir det inget påhopp mot en grupp.
Konstigare än så är det inte. Det räcker ju som sagt att be den som har betett sig så att sluta upp med
det och att fortsättningsvis istället skriva t ex "vissa ingenjörer", om det
var det han menade.
Då blir det inget påhopp mot en grupp.
Konstigare än så är det inte.
Du kanske inte såg att det var en fråga jag ställde?IngOehman skrev:Att de fått mig att bjuda hit honom, om han är intresserad av ljudkvalitet.
Vad bidrog ditt inlägg med?
Vh, iö
phloam skrev:För att anknyta till topic; allt Patrick82 gör är så förknippat med dennes person att det är svårt att tala om bara företaget Coconut Audio.
MagnusÖstberg skrev:phloam skrev:För att anknyta till topic; allt Patrick82 gör är så förknippat med dennes person att det är svårt att tala om bara företaget Coconut Audio.
Tog bort det som du istället kan skapa en egen tråd om
NiklasF skrev:sprudel skrev:NiklasF skrev:Ap ap!!
Låter mycket trevligt, har du coconuttweaks eller skall jag ta med mig?
phloam skrev:Att kritisera en yrkesroll kan inte likställas med att kritisera en individ.
Tar man kritik mot sin yrkesroll personligt så är man oprofessionell.
Kritik som riktar sig mot en unik individ, baserat på dennes person(lighet) är alltid värre än yrkesmässig kritik, även om den i sig kan vara orättvis och sårar ens stolthet. Det är egentligen kritik på två helt olika plan som inte kan likställas.
För att anknyta till topic; allt Patrick82 gör är så förknippat med dennes person att det är svårt att tala om bara företaget Coconut Audio.
"Ingenjörer" däremot, omfattar så mycket och så många att det borde vara svårt för en individ att ta generell kritik mot denna yrkeskår personligt.
IngOehman skrev:[
Ingenjör är inte en yrkesroll, det är en (förvisso förvärvad) egenskap
som man inte kan bli av med mer än man kan göra sig av med sin hud,
hur gärna man än skulle vilja.
Vh, iö
Callisto skrev:IngOehman skrev:[
Vh, iö
Att kalla det för egenskap är fel. Det är en förvärvad examen vilket inte är detsamma som egenskap.
Morello skrev:Callisto skrev:IngOehman skrev:[
Vh, iö
Att kalla det för egenskap är fel. Det är en förvärvad examen vilket inte är detsamma som egenskap.
Mja, en ingenjör en är någon som arbetar yrkesmässigt med tekniska spörsmål - med eller utan examina!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Hjalmar_Branting och 39 gäster