Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Enligt mig är den utklassande av ino pi60s om man inte behöver mer kraft osv... Pip är en riktig rysare för alla som kan fixa sina rum...och ino pi60s är totalt överprissatt för vad den kan o gör..i jämförelse med det pip kan..
Och detta bevisas igen för mig vid besöket hos Iö...
Sa det förut o sa det igen efter att igen hört den....Pip är en förkrossande bra produkt för musikspelande helt enkelt..
...och ino pi60s är totalt överprissatt för vad den kan o gör i jämförelse med det pip kan.
IngOehman skrev:Så nu har betyget sjunkit så lågt att tillmälet är "Ino pi60s är totalt överprissatt för vad den kan och gör"???![]()
![]()
vad är meningen att lägga många års arbete på att försöka skapa en optimal ljudåtergivare när man bara får skit för det?
Sanoj skrev:vad är meningen att lägga många års arbete på att försöka skapa en optimal ljudåtergivare när man bara får skit för det?
Kan tänka mig att det är precis så här de flesta konstruktörer känner sig när deras "baby" får kritik..
Eller menar du att det är mer synd om dig![]()
Ja, läser man det som mayro skriver i detta fall, så är det super beröm till piP med rättaNu har du ju kapat av Mayros citat, så det viktigaste försvinner. Om jag fattat rätt (vilket jag antagligen har) så menar han ett skilnaden mellan Pip och Pi60 gör att prisskilnaden (typ 3x) är långt större än skillnaden i prestanda.
Johan_Lindroos skrev:Espressoapparaten hänger med också!
Martin skrev:Inte för att vara petig ingvar men om man inte klipper bort det sista ur meningen (med lite vilja kan man nog se det som en mening) så kan man snarare tolka uttalandet som väldigt positivt till piP:s fördel....och ino pi60s är totalt överprissatt för vad den kan o gör i jämförelse med det pip kan.
Du har avsiktligt förvanskat citatet. Det gjorde inte jag. Jag citerade exakt som det var skrivet.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 42 gäster