Moderator: Redaktörer
Den frågan ställdes år 2007 på sidan 11 i tråden.hifikg skrev:...
När kommer de första serieäggen att levereras, blir det lagom till påsk?
paa skrev:Den frågan ställdes år 2007 på sidan 11 i tråden.hifikg skrev:...
boom skrev:petersteindl skrev:
Mvh
Peter
Fan en sån har jag i mintkondition.
paa skrev:Den frågan ställdes år 2007 på sidan 11 i tråden.hifikg skrev:...
petersteindl skrev:boom skrev:petersteindl skrev:
Mvh
Peter
Fan en sån har jag i mintkondition.
Har du kopplat in den på sistone? Inte för att du behöver turbo med dina basar, men det kan ju vara kul att prova![]()
Mvh
Peter
eljulio skrev:Hej Peter!
Hur ser det ut just nu? Kan du delge oss vilka återförsäljare som är aktuella för "äggen" och när?
Mvh
el julio
eljulio skrev:Hej Peter!
Hur ser det ut just nu? Kan du delge oss vilka återförsäljare som är aktuella för "äggen" och när?
Mvh
el julio
petersteindl skrev:eljulio skrev:Hej Peter!
Mvh
el julio
Hej eljulio
Just nu kan jag bara bjuda på detta, http://www.bremen.se/
Det kommer mer info och även vad gäller erbjudandet![]()
Mvh
Peter
Tiden för lanseringen börjar rinna ut, ändra bilden innan maj går över till juni - det ser inte snyggt ut annars.petersteindl skrev:eljulio skrev:Hej Peter!
Mvh
el julio
Hej eljulio
Mvh
Peter
Är du där ensam?petersteindl skrev:Hej
Jag är i Italien just nu. Skall övervaka produktionen och sätta upp Bremens kvalitetssäkringssystem. Blir borta ungefär 10 dagar till. När detta är klart så finns det bremenhögtalare på varulager.
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Är du där ensam?petersteindl skrev:Hej
Jag är i Italien just nu. Skall övervaka produktionen och sätta upp Bremens kvalitetssäkringssystem. Blir borta ungefär 10 dagar till. När detta är klart så finns det bremenhögtalare på varulager.
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Är du där ensam?petersteindl skrev:Hej
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Tiden för lanseringen börjar rinna ut, ändra bilden innan maj går över till juni - det ser inte snyggt ut annars.petersteindl skrev:eljulio skrev:Hej Peter!
Mvh
el julio
Hej eljulio
Mvh
Peter
paa skrev:När släpper du ditt White Paper, Peter?
petersteindl skrev:MagnusÖstberg skrev:Tiden för lanseringen börjar rinna ut, ändra bilden innan maj går över till juni - det ser inte snyggt ut annars.petersteindl skrev:eljulio skrev:Hej Peter!
Mvh
el julio
Hej eljulio
Mvh
Peter
Jag är varken involverad i marknadsföring eller försäljning. Det betyder i klartext att jag inte har med dessa funktioner att göra och skall totalt ignorera vad som görs på dessa områden.
Mvh
Peter
petersteindl skrev:paa skrev:När släpper du ditt White Paper, Peter?
Då produktionen klarar sig utan att jag är engagerad och försäljningen är igång och jag skrivit den mest basala texten så kan jag börja med white paper. Normalt sett tar denna text ungefär 2-5 arbetsår att få fram. Hur lång tid det kommer att ta i detta fall återstått att se.
Mvh
Peter
hifikg skrev:petersteindl skrev:paa skrev:När släpper du ditt White Paper, Peter?
Då produktionen klarar sig utan att jag är engagerad och försäljningen är igång och jag skrivit den mest basala texten så kan jag börja med white paper. Normalt sett tar denna text ungefär 2-5 arbetsår att få fram. Hur lång tid det kommer att ta i detta fall återstått att se.
Mvh
Peter
Vad e det för magiskt dokument? Fem arbetsår? Vad ska det innehålla?
eljulio skrev:hifikg skrev:petersteindl skrev:paa skrev:När släpper du ditt White Paper, Peter?
Mvh
Peter
Vad e det för magiskt dokument? Fem arbetsår? Vad ska det innehålla?
Det är ett "skrytdokument" som berätta om varför "din" produkt är mycket bättre än alla andras produkter.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster