Moderator: Redaktörer
fanns några som hade högtalare inbyggtadzer skrev:De där stolarna är som gjorda för inbyggd surround.
trumdängaren är väldigt lik Lland Sklar.petersteindl skrev:Under tiden tills någon är intresserad av korrekt svar tänkte jag tipsa om lite musik.
Lachrimae Caravaggio
Spotify i all ära, men detta klarar inte spotify av, än så länge, vad jag vet.
Mvh
Peter
petersteindl skrev:Nu för första gången har hönan berättat hur det ligger till. Vem kom först, hönan eller ägget? Det är nu helt utrett. Hönan måste ju veta, eller hur?
mvh
Peter
shaft skrev:Grattis Petter till Din medberkan i den trevliga artikeln om svensk Hifi i inredningstidningen Residence.
petersteindl skrev:shaft skrev:Grattis Petter till Din medberkan i den trevliga artikeln om svensk Hifi i inredningstidningen Residence.
AhaVad roligt. Är numret ute nu? Det skulle ha kommit i juli, men jag har faktiskt glömt att vi intervjuades
![]()
![]()
![]()
Stort tack för ditt grattis!![]()
Mvh
Peter
petersteindl skrev:shaft skrev:Grattis Petter till Din medberkan i den trevliga artikeln om svensk Hifi i inredningstidningen Residence.
AhaVad roligt. Är numret ute nu? Det skulle ha kommit i juli, men jag har faktiskt glömt att vi intervjuades
![]()
![]()
![]()
Stort tack för ditt grattis!![]()
Mvh
Peter
celef skrev:Det såg fint ut i tidningen, vart fotades ni?
Hoppas allt rullar på bra och med väldig fart
MagnusÖstberg skrev:Börjar inte investorerna bli lite griniga nu Peter?
Har du någon plan för att de inte skall ta över företaget och driva det utan dig?
Inte läge att ta in en logistiker på konsultbasis redan nu och kunna koncentrera sig på produktionen?petersteindl skrev:Då Bremen har finslipat logistik och produktion så vill jag gärna ta in en driftig och erfaren vd som kan ta hand om administration och annat vd-tjafs som jag tycker är störande i mitt egentliga jobb.
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Inte läge att ta in en logistiker på konsultbasis redan nu och kunna koncentrera sig på produktionen?petersteindl skrev:Då Bremen har finslipat logistik och produktion så vill jag gärna ta in en driftig och erfaren vd som kan ta hand om administration och annat vd-tjafs som jag tycker är störande i mitt egentliga jobb.
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Det vet jag, det är finslipningen jag tänkte på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster