Moderator: Redaktörer
David_A skrev:jag tolkade kommentaren om pi60s som en klockren sågning i inlägget och inget annat. Den goda kommentaren om Pip kom ganska mycket i skymundan tackvare det.
Ingvar: Att skriva att Mayro är en hyvens snubbe som inte vill dig ont, tycker jag är lite väl storsint med tanke på all galla han spytt över både dig och LTS dom senaste månaderna...
IngOehman skrev:
...
Vh, iö
- - - - -
PS. Usch vad jag ogillar att göra "reklam". Vad det handlar om är ju bara att jag tar det jag gör på väldigt stort allvar (gjorde jag inte det skulle jag inte hålla på med det alls) och tar det hårt när saker skrivs som inte stämmer. Vill inte göra reklam, bara tillrättalägga missförstånd. Högtalarna går hur som helst inte att köpa längre, på obestämd framtid, så det spelar kanske inte så stor roll...
...
Högtalarna går hur som helst inte att köpa längre, på obestämd framtid, så det spelar kanske inte så stor roll...
David_A skrev:jag tolkade kommentaren om pi60s som en klockren sågning i inlägget och inget annat. Den goda kommentaren om Pip kom ganska mycket i skymundan tackvare det.
Ingvar: Att skriva att Mayro är en hyvens snubbe som inte vill dig ont, tycker jag är lite väl storsint med tanke på all galla han spytt över både dig och LTS dom senaste månaderna...
Johan_Lindroos skrev:Är det bara jag som undrar vad du menar med sista meningen, Ingvar?
Du har sagt A, och du får gärna säga B genom att utveckla det lite mer.
Ska tillverkningen av pi60s upphöra?
Eller,
är det bara för att den långa väntetiden med dagens lådtillverkningssituation gör att du har satt ett beställningsstopp?
Eller något annat?
/Johan
Tro mig davidA.. Hade ni med ert förbannade tjafs inte lagt er i med ondogöranden var o varannat inlägg exakt som du gör här så hade inte bara stämmningen varit bättre. Även hela LTS samt forumet här...Men ni eldade på så allt kantrade.
Och din typ av "lts-svansmentalitet" kommer jag gå på varänn jag ser den..den är rent skit..
Det finns trots allt RIKTIGA LTSáre också. Dessa har min respekt
IngOehman skrev:Har man den i flerkanalsmode och lyssnar tvåkanaligt kommer den förvisso att spela tvåkanaligt, men inte med bästa ljudkvalitetet.![]()
Rätt bra låter det dock redan då. Bättre än de flesta andra apparater faktiskt.![]()
David_A skrev:Det är skönt att se att du kan såga både folk och filosofier som inte faller dig i smaken helt öppet och utan krusiduller.. Men när någon säger emot DIG så tar det riktigt hus i helvete.
Det är bra att du och Ingvar har en dialog, men det hjälper ju föga när alla andra hela tiden får läsa dina felskrivningar och missförstånd.
Jag är liksom dig ärlig och skriver vad jag själv tycker. Om du pga det säger nej till Ino högtalare så är det ju bara du som förlorar på det.
IngOehman skrev:
Är lite nyfiken på en speciell sak: Har Pioneer annonserat att 989 är en ersättare till 668, eller är det bara något man kan tänka sig? Jag frågar bara för att jag trodde 668 (faktiskt, häpnadsväckande) fortfarade var i produktion.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Magnuz och 40 gäster