Moderator: Redaktörer
Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Flint skrev:Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Njae. Humor bör vara korrekt för att vara riktigt rolig. Annars blir man lätt lurad att det är kul. Placebo kan få den mest förhärdade tråkmåns att gapflabba åt ingenting. Sånt måste motarbetas och i detalj regleras. All humor bör förstås därför blindtestas innan den kan betraktas som korrekt lustig.
petersteindl skrev:Flint skrev:Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Njae. Humor bör vara korrekt för att vara riktigt rolig. Annars blir man lätt lurad att det är kul. Placebo kan få den mest förhärdade tråkmåns att gapflabba åt ingenting. Sånt måste motarbetas och i detalj regleras. All humor bör förstås därför blindtestas innan den kan betraktas som korrekt lustig.
Utomordentligt lustigt
Lägg av, det är väl inte ologiskt att föra fram sin åsikt?subjektivisten skrev:Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Och varför skulle inte korrekt vara kul? Rätt ologiskt att framhålla ett sådant påstående.
MagnusÖstberg skrev:Lägg av, det är väl inte ologiskt att föra fram sin åsikt?subjektivisten skrev:Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Och varför skulle inte korrekt vara kul? Rätt ologiskt att framhålla ett sådant påstående.
Får han inte tycka det för dig?
MagnusÖstberg skrev:Tycker det är viktigt att inga avstår från att skriva vad de tycker, lätt hänt att det blir så om man riskerar att "fel" åsikt raljeras över..
Det var ju en åsikt och inget påstående.
MagnusÖstberg skrev:Lägg av, det är väl inte ologiskt att föra fram sin åsikt?
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Lägg av, det är väl inte ologiskt att föra fram sin åsikt?subjektivisten skrev:Kronkan skrev:Jag bara säger hellre lite ärligt kul än helt korrekt
Och i så fall borde ju även subjektivisten få framföra sin åsikt.
(Ovan situation det här)
//
Strmbrg skrev:Ja' chör me' fö'svaagare iställe'
Re'e sån jävvla utnivå på'n symfåni'årkester, så'ja måste dempa skiten en del för'ånte kana ur lyssningsfåtuljen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster