Moderator: Redaktörer
hevi skrev:Konstaterar att Flint är rolig (på riktigt!), och jag kan inte annat än nominera Subben till att ha gjort den grymmaste resan från "a" till "ö" av oss alla, tror jag (gdamn, snubben!)H
Skulle gissa att han syftar på detta inlägg.subjektivisten skrev:subjektivisten skrev:Tube Technology Synergy, och är mycket nöjd. Tanken är fixa nya rör efter nyår.
Distpedalen är utbytt![]()
Denon 2106 (försteg)
Nad 208
Rotel 1090
Alexi skrev:Skulle gissa att han syftar på detta inlägg.subjektivisten skrev:subjektivisten skrev:Tube Technology Synergy, och är mycket nöjd. Tanken är fixa nya rör efter nyår.
Denon 2106 (försteg)
Nad 208
Rotel 1090
Alexi skrev:Skulle gissa att han syftar på detta inlägg.subjektivisten skrev:subjektivisten skrev:Tube Technology Synergy, och är mycket nöjd. Tanken är fixa nya rör efter nyår.
Denon 2106 (försteg)
Nad 208
Rotel 1090
Wolfie skrev:Denon 3808A, Dynamic Precision DP6.4p och McIntosh MC 402.
Det är vad jag har stående på golvet i förstärkarväg
Goldfinger skrev:Ingen förstärkning alls, avvecklar delar av mitt system för att fokusera på andra intressen ett tag.
Objektivisten skrev:Goldfinger skrev:Ingen förstärkning alls, avvecklar delar av mitt system för att fokusera på andra intressen ett tag.
Måste man fokusera på förstärkaren för att ha en?
Goldfinger skrev:Objektivisten skrev:Goldfinger skrev:Ingen förstärkning alls, avvecklar delar av mitt system för att fokusera på andra intressen ett tag.
Måste man fokusera på förstärkaren för att ha en?
Jo,, jag står och glor på dom och får inget gjort.

Strmbrg skrev:
Eller, som min mor sa när jag i tonåren nämnde att jag tänkte köpa en stereoanläggning.
Men, måste du verkligen ha en såndär förstärkare?
Man måste väl inte spela så högt?
Det räcker väl med en grammofon och ett par högtalare?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster