Moderator: Redaktörer
AndersJ skrev:Det finns också något som heter falsk åtal och obefogat åtal och detta är straffbart,
av den enkla anledningen att man inte skall väcka åtal för att skada en person.
Mr_Ekan skrev:Innan min tid här på faktiskt fanns ju en karl med en viss kunskap inom hifi. Milt uttryckt.
Ni som var med på den tiden känner ju till orsaken till att han inte skriver här längre.
Faktiskt.Se har ju som filosofi att moderera och stänga av användare i absoluta nödfall. Men nu börjar jag faktiskt bli sugen att testa dessa möjligheter.
Tyvärr tror han åxå att han är lika suverän och kunnig inom allt som har den minsta beröring med ljud/elektronik/etc. Det är han inte.
Ranefjord skrev:Tyvärr tror han åxå att han är lika suverän och kunnig inom allt som har den minsta beröring med ljud/elektronik/etc. Det är han inte.
Typiskt sådant som leder till bråk. Egentligen kan du inte veta om han tycker så? eller hur?Nu är det dock så att Öhman ibland är lika med InoAudio på samma sätt som Jorma är lika med JormaDesign. Är man en konstuktör/firma får man ibland tåla lite kritik och vassa kommentarer, varför jag inte modererar detta.