Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:
Men första minuspoängen här för E:Empress skrev:Tro att jag skall ta Billy Idol han passar mig när jag känner mig på gott men busigt humör i allmänhet
Billy Idol? Men va f....
/ B
subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och inte tänker jag försvara Empress, det gör hon så bra självTrist bara att Subben inte accepterar hennes sätt att lyssna på utrustning.
Va?? Har jag sagt det eller NEJ!! Jag säger man inte kan bortse från placebo och därför bör man blindtesta om man verkligen VILL VETA!!
Vill man inte veta utan det räcker med ens egna upplevelser, fine, men kom inte med dessa som ett faktum.
subjektivisten skrev:Birger skrev:KK och Nin/subjektivist: ser ni inte själva hur tröttsamma ni är?
Jaså? Du ser inga problem med dom som går emot logiska resonemang och fortsätter med samma mantra?
Tengil skrev:Tack Bill
Jag har själv inte varit med vid någon F/E- lyssning, men i teorin tycker jag den är ruggigt logisk, med tanke på att man lyssnar efter SKILLNADEN. Jag skulle gärna vilja vara med och F/E- lyssna om tillfälle gavs.
Vh Christer
Bill50x skrev:Empress skrev:Bill50x skrev:Billy Idol? Men va f....
Tja du har säkert något minus hos mig med, så det jämnar väl ut sig så småning om..(- -=+)
Hm, vad har jag nu gjort.....
/ B
Empress skrev:Bill50x skrev:Empress skrev:Bill50x skrev:Billy Idol? Men va f....
Tja du har säkert något minus hos mig med, så det jämnar väl ut sig så småning om..(- -=+)
/ B
Tja jag fick ju ett minus på musiken jag lyssnade på, vem vet du kanske har någon musikartist som inte faller mig i smaken...Som jag slkrev så småningom trixet är ju att det skall "hända först.."
Bill50x skrev:Empress skrev:Bill50x skrev:Empress skrev:Bill50x skrev:Billy Idol? Men va f....
/ B
Tja jag fick ju ett minus på musiken jag lyssnade på, vem vet du kanske har någon musikartist som inte faller mig i smaken...Som jag slkrev så småningom trixet är ju att det skall "hända först.."
"Min son, du får stryk, inte för vad du gjort utan för vad du kanske kommer hitta på"
Jag har ju ingen aning om din musiksmak, så du kan säkert smiska mig för massor
Den 16:e är det dock Fläskkvartetten på Rival - släpa dit din gubbe, han kommer belöna dig!
/ B
Empress skrev:Så Puss i ljumsken på dig..
Kaffekoppen skrev:Empress skrev:Så Puss i ljumsken på dig..
Hörre, det där är mitt utryck! Skaffa dig ett eget. Inga fördelar bara för att du är tjej!
Piotr skrev:Empress + Bill = Sant
Nana na na na naaaa!!!
/Peter
Empress skrev:Ja men du gav ju mig minus för att jag gillar Billy Idol.. *Snyft*
Så jag kan väl lägga det på "sparkontot" så länge..![]()
Nej inte kul att smiska dig, du är en snäll kille fast du gav mig minus för att jag gillar B.Idol som...
Edit:
Fläskkvartetetten![]()
ja du nog kommer han att belöna mig rikligt med en sur min och strejk i en vecka...
Piotr skrev:Empress + Bill = Sant
Nana na na na naaaa!!!
/Peter
Bill50x skrev:Empress skrev:Ja men du gav ju mig minus för att jag gillar Billy Idol.. *Snyft*
Nej inte kul att smiska dig, du är en snäll kille fast du gav mig minus för att jag gillar B.Idol som...
Edit:
Fläskkvartetetten![]()
ja du nog kommer han att belöna mig rikligt med en sur min och strejk i en vecka...
Nåja, White Wedding är en OK låt men det var ju ett tag sedan....
I övrigt... mjae, men vi har ju alla vår smak.... Siouxie and the Banshees och Patti Smith om vi nu ska snacka gamla tider....
Tycker i alla fall att alla som har möjlighet sluter upp på Rival den 16:e! Fläskkvartetten är bara såååå bra!
Gubben blir inte sur, bara glad
å regnar gör det åxå....
/ B
Bill50x skrev:Piotr skrev:Empress + Bill = Sant
Nana na na na naaaa!!!
/Peter
Nope. Vi ska inte ens dricka kaffe tillsammans.
Men vi gillar inte (om jag förstått det rätt) folk som talar om vad VI ska tycka.
Bill50x skrev:Å så tycker jag att E. ska fixa biljetter till Fläskkvartetten den 16:e på Rival. Det ska ni andra också göra. Är vi tillräckligt många så fixar vi lite party innan konserten.... På?
/ B
Empress skrev:Bill50x skrev:Empress skrev:Ja men du gav ju mig minus för att jag gillar Billy Idol.. *Snyft*
Edit:
Fläskkvartetetten![]()
Nåja, White Wedding är en OK låt men det var ju ett tag sedan....
I övrigt... mjae, men vi har ju alla vår smak.... Siouxie and the Banshees och Patti Smith om vi nu ska snacka gamla tider....
Tycker i alla fall att alla som har möjlighet sluter upp på Rival den 16:e! Fläskkvartetten är bara såååå bra!
Gubben blir inte sur, bara glad
å regnar gör det åxå....
/ B
Det är ju min favvolåt med han..
Och det tror du att han skulle bli glad över Fläsk x 4? Ja du han kanske kan sticka in näsan och svar på det.. jag tvekar...( fortfarnde)
Richard skrev:Tengil skrev:Bill50x skrev:Tengil skrev:Hej Bill
Jag har läst dina svar angående blindtest, och är lite nyfiken. Du är ofta lite reserverad och har lite vaga invändningar mot metoden, samtidigt som du förklarar i ett tidigare inlägg att du förstår hur det skall gå till.
Fråga 1 Vad exakt har du för invändningar mot metoden, om den utförs korrekt?
Fråga 2 Om inte blindtest är den bästa metoden att testa apparater, vilken metod är bättre än blindtest?
Vh Christer
Richard säger:
Jag vill inte lägga ord i Bills mun, men kan bara säga att han uppenbarligen inte vill lära sig något, och därför trollar för att undvika sakfrågorna.
Naturligtvis är blindtester det vettigaste man kan göra, näst F/e tester, om man vill veta apparaternas tillkortakommanden.
Detta vet naturligtvis Bill, men hänger, trots sin kunskap, fast vid att jorden är platt.
Märkligt.
V. H. Richard.
hepcat skrev:Jag har blindtestat Fläsk kvartteten och det var inget bra först körde jag öppet test inget bra sedan körde jag blint alltså jag blundade och det var inte bättre dessutom var det källan direkt alltså LIVE men inte ens det hjälpte.
Alltså Fläskkvarteten är inte min typ musik direkt. lyssnar nästan hellre på Bo kaspers orkester.
Kevin_Mitnick skrev:Empress, jag tycker att du har många likheter med Mayro, känner du honom`?
Räkna iskallt med att aldrig höra det från mig hellerBill50x skrev:Kaffekoppen skrev:Empress skrev:Så Puss i ljumsken på dig..
Hörre, det där är mitt utryck! Skaffa dig ett eget. Inga fördelar bara för att du är tjej!
Jasså. Har jag aldrig hört från dig. Slipa på du
/ B
Kaffekoppen skrev:Räkna iskallt med att aldrig höra det från mig hellerBill50x skrev:Kaffekoppen skrev:Empress skrev:Så Puss i ljumsken på dig..
Jasså. Har jag aldrig hört från dig. Slipa på du
/ B
Empress skrev:Nej men ojdå.. Alla dina mantran onliners du trollar med då så fort du ser någoit jag skrive rsom inte faller dig i smaken.. Dem räknas inte..
Mång av dina meningar som börejar samma och endast en mening "Då bord du ju kunna.....2 börjar det med och sidan ditt eviga tjat om blintseter i slutetn.
Empress skrev:Nej du subjektv (isten) dem hade du knappsat slängt in lite här och var till mig dena enda mening , denna idiot mantran som du trollar med, om du hade accepterat mitt sätt attt lyssna på..
Så jag köper inte ditt skitsnack här som du klämmer ur dig här...
Empress skrev:Logiska resonemang var det ja...
Empress skrev:"Då bord du ju kunna avgöra det via ett blindtest".. Visst "logiskt" och bra med dina onliners mantra.. Sedan ett krsytat försök att förklara något till mig efter ett bra tag ja som jag inte har läst för att jag tröttnade på dig långt innan efter dina otaliga trolling med samma onliners mantra med samma påhopp och kommentar knappas föga logist resonemang..
Kevin_Mitnick skrev:Empress, jag tycker att du har många likheter med Mayro, känner du honom`?
Pust och stön. Skall du inte ge dig nu, inte nog med att du just brutit mot forumreglerna genom ditt inlägg, men du bidrar desutom mest till tråkig stämning idag.subjektivisten skrev:*raderat text om inaktiv medlem*
Kaffekoppen skrev:Pust och stön. Skall du inte ge dig nu, inte nog med att du just brutit mot forumreglerna genom ditt inlägg, men du bidrar desutom mest till tråkig stämning idag.subjektivisten skrev:*raderat text om inaktiv medlem*
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster