Moderator: Redaktörer
marbrink skrev:Pinnick: I Sverige heter motsvarigheten DV-585 om jag inte har fel för mig. Det är en helt ny spelare som är efterföljare till den väldigt populära och hyllade DV-575.
Någon som vet någonting om DV-585? Om den skiljer till det bättre/sämre från DV-575? Vad som skiljer tekniskt osv?
Skulle jag önska något mer av spelaren så skulle det vara lite mer jävlar anamma, dynamik och energi.
migu1971 skrev:Hadde 668 en tid innan jag skaffade en Primare cd21
och i jämförelse med cd 21 så låter 668 som ett nintendo
Nattlorden skrev:Bjarven - intressant jämförelse, eftersom det är de spelarna jag själv sitter med.
Intresant val av fösta inlägg som medlem och det i en 3år gammal trådmigu1971 skrev:Hadde 668 en tid innan jag skaffade en Primare cd21
IngOehman skrev:migu1971 skrev:Hadde 668 en tid innan jag skaffade en Primare cd21
En av de tu är trasig eller gravt felkonstruerad om de skiljer sig åt så mycket. Pioneer 668 är inte gravt felkonstruerad. Snarare tvärtom.
Vh, iö
migu1971 skrev:Nintendo var väl å ta i men jag tycker inte att den spelar så bra som det har sagts om den.
migu1971 skrev:Jag är ingen hifi expert på något sätt men i min anläggning lät den inte bra i allafall. Primare I20 samt Thiel cs 3.6, tycker att cd 21 an låter bra mycket trevligare. Men ingen skada skedd köpte den beg för 2500 kr
och den fugerar bra till dvd.
migu1971 skrev:Nintendo var väl å ta i men jag tycker inte att den spelar så bra som det har sagts om den.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster