Moderator: Redaktörer
dimitri skrev:Nej MM. Han kan inte höra skillnad mellan Bryston och 208 i BT. Det säger han också. Det är därför han har 208.
Jag tycker att både han och du och flera andra bör läsa inläggen med större strävan till förståelse.
subjektivisten skrev:
Hånar oliktänakde? ALDRIG att jag skulle göra det. Snäll du, du vet inte vem du snackar med när du säger något sånt, det kan jag lova dig.
Floyd skrev:Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
subjektivisten skrev:Floyd skrev:Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
Ja, och du får minuspoäng för ständiga påhittade påståenden och lögner.
dimitri skrev:Subjektivisten, Karl har en bra poäng. NAD 208 har klarat sig tillräckligt bra i f/e lysning för att jag, liksom Karl, skall kunna hävda att den är oskiljbar i ett blint abx test från Bryston som inte har uppvisat några färgningar. Åtm för oss dödliga. Och åtm fram tills dess att någon har kunna skilja dem åt i ett BT.
dimitri skrev:I din stridslystenhet missar du faktiskt ett spännande faktum. Nämligen att Kalle Dussin hävdar precis det som f/e förespråkarna, alltså även du själv, hävdar. Nämligen att man inte behöver spendera en förmögenhet på en förstärkare för att få en transparent dito. Så visa lite generositet.
Floyd skrev:subjektivisten skrev:Floyd skrev:Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
Var finns mina "ständiga påhittade påståenden och lögner"?
Floyd skrev:subjektivisten skrev:Du citera dom själv precis. Och flera tidigare saker i trådarna.
Du har fortfarande inte konkretiserat dina påstenden om mig varandes en lögnare.
Floyd skrev:subjektivisten skrev:
Hånar oliktänakde? ALDRIG att jag skulle göra det. Snäll du, du vet inte vem du snackar med när du säger något sånt, det kan jag lova dig.
Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
Kaffekoppen skrev:Floyd skrev:subjektivisten skrev:Floyd skrev:Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
Var finns mina "ständiga påhittade påståenden och lögner"?Floyd skrev:subjektivisten skrev:Du citera dom själv precis. Och flera tidigare saker i trådarna.
Du har fortfarande inte konkretiserat dina påstenden om mig varandes en lögnare.
Han kanske tycker det är så att du just påstod att han "hånar oliktänkande om än snyggt och subtilt". Iallafall är det så jag läser det du skriver. Jag kan ju förstå att Subjektivisten inte direkt delar den uppfattningen och anser att det är "påhittat påståenden och lögn":Floyd skrev:subjektivisten skrev:
Hmmm, jag kan sträcka mig till att ge dig en hel del pluspoäng för att du i alla fall gör det snyggt och subtilt.
Iallafall tyckte jag att ditt inhopp i tråden inte direkt gjordes av nått annat skäl än att du ville ge en käftsmäll till subjektivisten igen. Det är ju en vana för dig.
subjektivisten skrev:Alla som känner mig VET att är det något jag ogillar så är det när man inte får tycka som man vill. Det finns hundratals trådar på olika forum där jag dagligen skrivit och kämpat för att man ska få tycka precis som man vill. Jag HATAR verkligen när åsikter måste följa en viss mall och det är något jag verkligen avskyr.
Att du sitter och säger att jag är det jag mest hatar, visar bara hur dåligt du känner mig.
Jag HATAR verkligen när åsikter måste följa en viss mall och det är något jag verkligen avskyr
subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Laila skrev:Verkar nästan som att ni med lite ansträngning skulle
kunna "hitta hem" till varandra ?
subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
meanmachine skrev:subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Är detta någon typ att rasism? Har du något emot norrlänningar. Är vi för manliga här upp så ni söderfjollor inte våga bjuda upp?
mats skrev:meanmachine skrev:subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Är detta någon typ att rasism? Har du något emot norrlänningar. Är vi för manliga här upp så ni söderfjollor inte våga bjuda upp?
Oj! säger fabror Mats. Tror du inte Subbe menade att det är lite långt imellan? Fast de kunde bestämt en helg eller så. VArför skall ni missförstå varandra så hela tiden?
mats skrev:meanmachine skrev:subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Oj! säger fabror Mats. Tror du inte Subbe menade att det är lite långt imellan? Fast de kunde bestämt en helg eller så. VArför skall ni missförstå varandra så hela tiden?
Floyd skrev:mats skrev:meanmachine skrev:subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Nja när han börjar prata om "säldödare"......där måste åtminstone jag börja säga ifrån.
meanmachine skrev:mats skrev:meanmachine skrev:subjektivisten skrev:Hade du inte bott i Umeå så kunde du få komma över och lyssna på lite musik.
Borde jag ha använt en smiley tror du?
tvett skrev:meanmachine skrev:Kunde vara skoj med att maila typ Mythbusters om kabeltester?![]()
Hur gör man ?
Varför vore det kul? De skulle ju inte lyckas bevisa/motbevisa någonting precis som vanligt...
Användare som besöker denna kategori: Daad och 31 gäster