Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:...fast det riktigt intressanta är väl
...vad vi och andra tycker om Pioneer DV-688, i alla fall i denna tråd. Så här skriver t.ex. What HiFi:AGAINST: The CD playback could most kindly be described as indifferent
Samt att då "the most demanding stereo music fanatics" söker färgad återgivning?
I subjektivisternas värld går det inte per definition
att enas om vilka spelare som är bra eller dåliga
Hotspur skrev:I subjektivisternas värld går det inte per definition
att enas om vilka spelare som är bra eller dåliga
Nej, det är verkligen störande. Man mår ju dåligt bara av tanken...
Hotspur skrev:Visst, jag kanske skulle konsultera en mätdoktor? En dylik borde
ju vara bra på att bota hemska sjukdomar som subjektivism.
mats skrev:Tycker vi avslutar denna tråd genom att konstatera att Hotspur hyllar 668:an som världens bästa cdspelare.
markih skrev:mats skrev:Tycker vi avslutar denna tråd genom att konstatera att Hotspur hyllar 668:an som världens bästa cdspelare.
Skit-bra förslag Mats! Lysande träffsäkerhet![]()
Jag är med! Vi kan väl starta en omröstning huruvida vi skall avsluta denna tråd och helt enkelt bestämma att Hotspur hyllar 668'an som världens bästa cdspelare. Så behöver man inte längre försöka övertyga den 'hårdnackade' och 'rebelliska' Hotspur, som verkligen hävdar att han inte tycker att 668'an är bra,..... eller hur nu denna långa tråd egentligen började, det var så länge sedan så jag minns knappt vad jag pratar om...
Eller var det verkligen detta diskussionen egentligen handlade om, att försöka övertyga Hotspur? Not! Var det inte orsaker till intryck, tester och testmetoder som egentligen skulle diskuteras...
God Natt!
markih skrev:mats skrev:Tycker vi avslutar denna tråd genom att konstatera att Hotspur hyllar 668:an som världens bästa cdspelare.
Skit-bra förslag Mats! Lysande träffsäkerhet![]()
Jag är med! Vi kan väl starta en omröstning huruvida vi skall avsluta denna tråd och helt enkelt bestämma att Hotspur hyllar 668'an som världens bästa cdspelare. Så behöver man inte längre försöka övertyga den 'hårdnackade' och 'rebelliska' Hotspur, som verkligen hävdar att han inte tycker att 668'an är bra,..... eller hur nu denna långa tråd egentligen började, det var så länge sedan så jag minns knappt vad jag pratar om...
Eller var det verkligen detta diskussionen egentligen handlade om, att försöka övertyga Hotspur? Not! Var det inte orsaker till intryck, tester och testmetoder som egentligen skulle diskuteras...
God Natt!
Vet du om det stod några sådana saker i testen?
The presentation is firmly on the impoverished side.
Which makes the rather underwhelming stereo performance all the more dissapointing.
Hotspur skrev:Nu fattar jag, äntligen: I en värld där 668 är referens så är det
ju inte så konstigt att 370 hyllas som "tidernas CD-spelarfynd"!
Grattis grabbar, alla ni som funnit hifi-nirvana för 990:-. *avis*