Moderator: Redaktörer
pinnen skrev:Jag förstår inte riktigt trådstarten?? varför är det/var det viktigt vad folk har för högtalare?? varför måste jag svara nu??
Jag har säker 5-6 par hemma av olika märken bara undanstoppade i källaren. Varför är det viktigt att jag räknar upp dom ??
paa skrev:Trådstartaren har lämnat forumet för ganska länge sedan, så några svar lär inte komma.
hcl skrev:Om nu denna tråd är så viktig, varför är den då bara en lång oorganiserad listning av olika högtalare (med vidhängande glada tillrop)? Vad var ursprungstanken? Någon form av statistisk sammanställnng kunde möjligen varit intressant, men detta känns nte speciellt viktigt. Pa samma tema kunde man ha trådar; Vilken källa har du? Vilken förstärkare? Vilket utförande har din elinstallation? På vilket sätt har du anpassat rum och anläggning till varandra? ...
Perfector skrev:Mer Bo Bengtsson då, för hans alster är minsann inte kattskit.
PerStromgren skrev:Tråden visade, om inte annat, att Ino och Carlsson inte är så vanliga här som en del verkar tro. Uppfattningen kommer troligen av att just Ino och Carlsson diskuteras betydligt mer.
Det ska dock tilläggas att vi ju bara får reda på vilka högtalare de har som svarar i tråden. Jag gissar dock att man kan dra slutsatsen ovan.
hcl skrev:PerStromgren skrev:Tråden visade, om inte annat, att Ino och Carlsson inte är så vanliga här som en del verkar tro. Uppfattningen kommer troligen av att just Ino och Carlsson diskuteras betydligt mer.
Det ska dock tilläggas att vi ju bara får reda på vilka högtalare de har som svarar i tråden. Jag gissar dock att man kan dra slutsatsen ovan.
Tråden skulle behöva en sammanställning tycker jag.
hcl skrev:PerStromgren skrev:Tråden visade, om inte annat, att Ino och Carlsson inte är så vanliga här som en del verkar tro. Uppfattningen kommer troligen av att just Ino och Carlsson diskuteras betydligt mer.
PerStromgren skrev:hcl skrev:PerStromgren skrev:Tråden visade, om inte annat, att Ino och Carlsson inte är så vanliga här som en del verkar tro. Uppfattningen kommer troligen av att just Ino och Carlsson diskuteras betydligt mer.
Jag gjorde en, när vi fått 517 svar: viewtopic.php?p=1260703#p1260703
hifikg skrev:52.1,5 innebär? Inga ingångar för biwiring?
Mirage skrev:Nu behövs det bara ett par Revel till för att vara med i cirkeldiagrammet!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster