Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Precis det är ju dit jag vill komma. Det är en enklare hantering med begvaror och momsen redivosisas vid försäljning inte vid inköp kontra vid försäljning eftersom du INTE vet när den kommer att säljas tillika inte till vilktet pris.
KarlXII skrev:Städar hon sjön hon bor i och slickar en motorväg ren innan jobbet också?
MagnusÖstberg skrev:Vad har hon dig till egentligen?
Jag har inget emot det alls, men jag tror inte man skall dra så stora växlar på ett omdömme om 85% ger positivt omdöme.Flint skrev:Det är bra att meanmachine berättar hur illa det funkar med rehifi. Dåliga företag ska hängas ut. Om någon då svarar att jag/vi inte vet den bakomliggande historian så berätta då den men exakt med alla turer hit och dit i kontakten mellan meanmachine och rehifi så att alla rättvist kan bedöma vad som felar.
silver skrev:Hejsan
Mitt första inlägg på Faktiskt,tyvärr blir det med negativ betoning.........
Meanmachine,tycker du inte det räcker nu.Tråden är nu 20 sidor lång, du har återkommande i den kört en form av Mediadrev mot REHIFI.
För din egen självrespekts skull,snälla avsluta detta nu.
![]()
![]()
Tänkte inte kommentera detta men håller med MagnusÖstberg.Förstår
Meanmachine egentligen vad han skriver....snacka om självutlämnande,känns som en relik från forntiden.
Erik_AA skrev:Ragnwald skrev:Med vissa kunder kan ju mailkontakten bli oändlig.
Ja, att svartlista kunder ser jag inget fel i heller. Finns många snackare och gnällspikar som köper minimalt jämfört med hur mkt säljartid de tar upp.
Erik_AA skrev:Ragnwald skrev:Med vissa kunder kan ju mailkontakten bli oändlig.
Ja, att svartlista kunder ser jag inget fel i heller. Finns många snackare och gnällspikar som köper minimalt jämfört med hur mkt säljartid de tar upp.
Harryup skrev:Det finns autosvar på mail.
Vill man inte, kan inte svara på mail så kan man skriva det på hemsidan eller ta bort mailadressen på hemsidan.
Att inte veta om man har eller inte har kontakt är väldigt dålig kundvård.
Om man ringer och ingen svarar så vet att man inte har kontakt, att inte svara på mail är samma sak som att inte lyssna av telefonsvararen tycker jag.
mvh/Harryup
Rehifi skrev:Kom in i butiken under under våra öppettider med dina HIFI produkter så kikar vi på dem och kommer överens om ett pris. Pengarna för dina HIFI produkter får du inom 2 veckor!
meanmachine skrev:Rehifi skrev:Kom in i butiken under under våra öppettider med dina HIFI produkter så kikar vi på dem och kommer överens om ett pris. Pengarna för dina HIFI produkter får du inom 2 veckor!
![]()
När jag köper nått av nån har jag som regel att jag betalar direkt. Funderar på om jag nästa gång jag köper en stereopryl skall meddela ägaren att jag betalar inom två veckor?
Beakungen skrev:meanmachine skrev:Rehifi skrev:Kom in i butiken under under våra öppettider med dina HIFI produkter så kikar vi på dem och kommer överens om ett pris. Pengarna för dina HIFI produkter får du inom 2 veckor!
![]()
När jag köper nått av nån har jag som regel att jag betalar direkt. Funderar på om jag nästa gång jag köper en stereopryl skall meddela ägaren att jag betalar inom två veckor?
vad är det du försöker uppnå? Smutskasta rehifi tills folk går över på din sida och dissar dem lika mycket som du?
Tycker du inte det räcker nu?
Måste säga att jag tycker ditt beteende är oehört tråkigt....
•Ni kan sälja ut alla delar på en gång och får snabbt betalt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster