Moderator: Redaktörer
Tror de flesta väntar på att du skall se över ett tillfälle där alla kan, skriva lite om hur du anser att testet skall genomföras, samt föreslå en plats/tid
reeltoreel skrev:Tror de flesta väntar på att du skall se över ett tillfälle där alla kan, skriva lite om hur du anser att testet skall genomföras, samt föreslå en plats/tid
Det är ju just detta jag behöver hjälp med!
Kan det ha gått förbi någon?
Jag var nog lite kvick när det gällde pioters inlägg, sorry polarn!
Är vi coool?
Jag har lite svårt att förstå reeltoreels känsloutbrott...
Vad är det du vill?
Om du vill bevisa att EKK och lampsladd är exakt samma sak ljudmässigt så tvingas du bryta mot första vetenskapliga tesen - man kan nämligen aldrig påstå att man bevisat frånvaron av alla fel genom att misslyckas påvisa några fel.
Frågan är bara hur lång sträcka kabel som behövs för att visa skillnaden?
att få känsloutbrott på grund av att ingen annan vill göra jobbet åt en, verkar lite överkänsligt, eller?
Om du vill bevisa något för någon annan - så arrangera den studie du menar behövs för att sätta "feltyckare" på plats, och bjud in dem! Att gnälla över att ingen annan vill göra det jobb du vill ha gjort leder knappast till att något blir gjort.
Anser du att folk är i det blå / borde delta i ett sådant här test för att läsa sig något, så måste du dock först säga vem det är som inte tror på det du anser vara hur verkligheten ligger.
Hade du varit riktigt seriös i detta hade du kontaktat IÖ (det är ju rätt öppenbart att du gärna träffar honom vilket jag kan förstå) och frågat om du med hans hjälp kunde ordna en sammankomst.
När IÖ skriver känsloutbrott så är det precis min reaktion med. Och det har varit genomgående i tråden.
Vi kanske ses vid grillen
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster