Jag tror att Johan kommer att stanna kvar i Skåneland, han såg ut att trivas här

Moderator: Redaktörer
Är Johan med på hf igen eller är han fortfarande avstängd? Saknar hans hjälp och kunskap där.PEGE skrev:Mayro och Johan_L var här på besök i veckan.
Jag tror att Johan kommer att stanna kvar i Skåneland, han såg ut att trivas här
FBK skrev:Eftersom Mayro är så elak så välte jag just ner den stooora bordsskivan som stod lutad mot väggen. PLADONNK sade det. Jag hade hoppats att den hade träffat men han hann undan. Sen hade jag sönder en lampkontakt så att han skulle få en stöt, men missade med 1 cm. Till slut lyckades jag; jag hade med flit ställt bordet nära soffan, så sade jag till honom att skjuta höger högtalare 1 cm bakåt, varvid Mayro reste sig och gick rakt in med stortån i soffbordet med full kraft. Jajemensann, där satt den! Halva stortånageln är nu uppfläkt och en plågad Mayro fick klara problem att njuta av stycket. Känner mig riktigt nöjd...
Där fick du mayroKul att ni har haft trevligt annars
Mayro, du kommer att bli ruinerad, trots allt fjäskande
Ear skrev:Jag tror att Johan kommer att stanna kvar i Skåneland, han såg ut att trivas här
Och det trots att de inte var i Ystad![]()
Kaffekoppen skrev:Är det inte dags att Mayro berättar hur det låter nu när han har alla 12W hemma igen
Rydberg skrev:Måste bara få se en impedansmätning på dina högtalare Mayro.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 34 gäster