Ett tips till LTS är att det går ju att ställa ut ett litet bord utanför Arken och ge ut små broschyrer som varnar för det värsta bondfångeriet. Såsom Shakti, transpirenskablar och hifiklädnypor
Du verkar inte få något medhåll angående detta, då flertalet LTS fan här ska besöka mässan
innanför dörrarna 
Nejdå, jag hoppade ju av frivilligt sist. Däremot blev jag faktiskt.se lite sur över att Bengt (Timbre) inte ville släppa in mig på Eufånia, mest för att jag trodde bättre om honom. Men men, de är ju likadana allihop, ryggdunkarna som inte tål att man ifrågasätter allt trams, pengamjölkande och voodoo de håller på med. Det gäller ju att sitta still i båten, i hifi-ankdammen, nåt du (FBK) ju är bra på... I övrigt håller jag med Birger i hans inlägg ovan.
Jag förstår Bengt..... Sedan så sade en bekant en gång, något i stil med detta,
"Vill man ha ryggdunkar så är det bara att köpa Ino,Nad,Denon och Pioneer så får man det i överflöjd på Faktiskt.se"
Så jag är bra på att sitta still i båten

Kanske det, men jag tycker att det finns så gott om trevliga människor ute i den hemska subjektiva världen med all voodoo, så jag har inga planer på att lämna den båten, även om jag numera är Ino ägare. Man måste inte välja sida, utan jag väljer hellre vilka jag träffar och umgås med utifrån hur de är som människor och inte om de tillhör den ena eller andra sidan.
Uppriktigt sagt så verkar du ha problem Hetsporren, som har ett sådant hat mot all voodoo

Jag har inget vooodoo i min anlägning, men jag dömmer inte dem som vill ha det