Kaffekoppen skrev:Jag vet det, eller jag tror mig veta det.Mayro skrev:Jag fattar fortfarande inte problemet här ...
Du har nämligen inte förstått någonting av det jag skrivit hittills i tråden. Du tror dig se nått sorts korståg mot allt och alla. Det är du ensam om...
Vet du en sak kaffekoppen. Du är nog den mest kappvändande medlemmen jag sett på något forum över huvud taget.. Inte en enda gång har jag sett dig säga något som inte är åt en viss riktnings favör.OBS! Talar INTE om en viss person här nu så du vet. Utan åt en viss stor grupp personer... Så därför anser jag dig inte ens värd att bry mig om vad eller hur du skriver samt tycker... Du följer i alla fall endast strömmen alltid. Utan minsta lilla undantag.. Och faktumet att du är rätt unik även på detta fora där många ändå gör just så fast du gör det alltid som undantag från andra här som i alla fall bryter mönstret ibland..det gör just dig till ett skolboksexempel på att följa vinden dit den blåser endast....och inget annat...
Och angående förstå saker eller ej. På det området är du så totalt underlägsen, så att din bedömmningsförmåga ifråga om sådant är endast god humor att läsa. Man blir inte ens irriterad på dig..

Så var mitt sagt i denna tråd.. Folk vill ändå inte fatta samt ta någon form av intryck och ge inlägg av seriösare mått... Så helt meningslöst att ens försöka ge sina tankar i frågan mer än som redan gjorts.....