Diktaturfasoner?

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-13 16:01

Kaffekoppen skrev:
Mayro skrev:Jag fattar fortfarande inte problemet här ...
Jag vet det, eller jag tror mig veta det.

Du har nämligen inte förstått någonting av det jag skrivit hittills i tråden. Du tror dig se nått sorts korståg mot allt och alla. Det är du ensam om...

Vet du en sak kaffekoppen. Du är nog den mest kappvändande medlemmen jag sett på något forum över huvud taget.. Inte en enda gång har jag sett dig säga något som inte är åt en viss riktnings favör.OBS! Talar INTE om en viss person här nu så du vet. Utan åt en viss stor grupp personer... Så därför anser jag dig inte ens värd att bry mig om vad eller hur du skriver samt tycker... Du följer i alla fall endast strömmen alltid. Utan minsta lilla undantag.. Och faktumet att du är rätt unik även på detta fora där många ändå gör just så fast du gör det alltid som undantag från andra här som i alla fall bryter mönstret ibland..det gör just dig till ett skolboksexempel på att följa vinden dit den blåser endast....och inget annat...

Och angående förstå saker eller ej. På det området är du så totalt underlägsen, så att din bedömmningsförmåga ifråga om sådant är endast god humor att läsa. Man blir inte ens irriterad på dig.. :lol: :lol:

Så var mitt sagt i denna tråd.. Folk vill ändå inte fatta samt ta någon form av intryck och ge inlägg av seriösare mått... Så helt meningslöst att ens försöka ge sina tankar i frågan mer än som redan gjorts.....
Senast redigerad av Mayro_inaktiv 2006-10-13 16:09, redigerad totalt 1 gång.
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2006-10-13 16:08

Bra Mayro,

du behöver inte säga mer för att inte säga något.

Förresten verkar iallafall alla andra förstå att jag funderade på om det inte var så att G-A i det här fallet var i en knepig situation.

Oavsett det så är det nog så att din inställning till mig som person faktiskt påverkar ditt sätt att läsa det jag skriver mer än det jag skriver. Men det förvånar mig inte alls. Det är ju mer en regel än ett undantag när det gäller dig.

Det är väl så att du inte ens kan ta fram något konkret i den här tråden som stödjer det du skrev i inlägget ovan. Du är bara allmänt förblindad av att jag trampat dig på tårna när du beter dig korkat. Något som de flesta andra faktiskt inte orkar längre.

Men det är kul att du svara och reagerar på det du TYCKER jag skriver, men inte bemöter någon annan som påpekar att du cyklar i det blå.

God natt!

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-13 16:19

Kaffekoppen skrev:Bra mayro-pojken!

Vilken barnrumpa du är ..Men jag hade iofs inte förväntat mig annat från dig...

jaja. Kalla mig vad du vill.. Ös på bara så känns det säkert bättre för dig i din osäkra person du är..Som alla kappvändare så påvisar du den extrema osäkerheten som person nu endast... Tycker faktiskt synd om dig eftersom du vill spela en viktig roll här bland dom kunniga killar som finns här...Och du försöker göra dig viktig genom att "hänga på".. Men vi med mer självsäkerhet ser hur du egentligen är innerst inne.. DVS en osäker självhävdande person som söker att göra andra illa via kränka dom med glåpord....

Jaja.. Ha en fin kväll nu...

Edit.
Kaffekoppen tog bort texten jag citerade ovan....Så förstår man mitt svar bättre...
Senast redigerad av Mayro_inaktiv 2006-10-13 16:21, redigerad totalt 1 gång.
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.

Hetsporren
Spolar Kröken!

Inläggav Hetsporren » 2006-10-13 16:20

-Åh, vilken överraskning att forumets Arne Anka är igång igen... *not*

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2006-10-13 16:21

Hoppas du mår bra Mayro, det verkar faktiskt som om man borde önska dig en trevlig helg.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-13 16:25

Kaffekoppen skrev:Hoppas du mår bra Mayro, det verkar faktiskt som om man borde önska dig en trevlig helg.

Jodå.. Allt är under kontroll.. Kakelungnen är varm för första gången denna höst.. Gräsmattan nyss klippt inför vintern..Den sista klippningen... Ved inburen inför kvällen...

och i morgon kommer lite motorfolk från klubben hit för middag...

Så efter vår lilla skärmysling får väl även jag önska dig en trevlig helg :)

Användarvisningsbild
reeltoreel

Inläggav reeltoreel » 2006-10-13 16:34

Slutet gott! Allting gott!

Det är banne mig knappt man tror sina ögon ibland.
Vuxet folk?

Användarvisningsbild
distad

Inläggav distad » 2006-10-13 17:54

Det finns en tråd på Hififorum som heter "vad skrattar du åt". Jag skrev Faktiskt.se är ibland ett bra ställe om man vill skratta lite.

Ps. De flesta förstår nog vad jag menar :wink:

Användarvisningsbild
razor

Inläggav razor » 2006-10-13 19:02

FBK skrev:Det finns en tråd på Hififorum som heter "vad skrattar du åt". Jag skrev Faktiskt.se är ibland ett bra ställe om man vill skratta lite.

Ps. De flesta förstår nog vad jag menar :wink:

Det där är ömsesidigt! :lol:
"paintus peelus, roofus leakus, in extremus!"

Användarvisningsbild
Flint
Rör om i grytan!

Inläggav Flint » 2006-10-13 19:07

Så bra. Då blir alla friskare. Det är nyttigt att skratta. Vad åt spelar ingen roll.

Användarvisningsbild
reeltoreel

Inläggav reeltoreel » 2006-10-13 19:17

för det mesta skrattar man åt det som är roligt,
Ibland skrattar man åt något som är himmla dumt 8O
:wink:

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-13 21:36

reeltoreel skrev:för det mesta skrattar man åt det som är roligt,
Ibland skrattar man åt något som är himmla dumt 8O
:wink:

Som detta kanske :?: Det verkar väldigt dumt kan man säga. :wink:

http://video.google.com/videoplay?docid ... e%3Ahorror

Användarvisningsbild
Rydberg
Rörlig

Inläggav Rydberg » 2006-10-14 11:32

Mayro, sånt där kan göra jädrigt ont om man är otränad! :lol:
Class only looks like arrogance from below.

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2006-10-14 15:05

Mayro och c/o tycker väl det är okej att han inte får köpa bananer på sin lokala butik utan MÅSTE åka till butiken 2 för köpa dom, för det har "GA" bestämt.
Helt otroligt att se vissa av dessa ormolje människor, hur dom kan gotag precis allt vad försäljare och tillverkare säger. Tur vi inte har sådana som styr landet... :lol:
Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.

Användarvisningsbild
reeltoreel

Inläggav reeltoreel » 2006-10-14 19:40

Jag får innerlig hoppas att "subjektivisten" INTE sållar mig till "Majros å c/o!"
Det vore förfärligt! :roll:

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-14 21:43

Rydberg skrev:Mayro, sånt där kan göra jädrigt ont om man är otränad! :lol:

Tror du man kan träna mot sådant Rydberg???? 8O

föresten skall vi uppåt sthlm om nån vecka.. Du bor väl i lindköping väl? Kanske stanna till en kortis om du har en fika att bjuda på då?

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-14 21:46

reeltoreel skrev:Jag får innerlig hoppas att "subjektivisten" INTE sållar mig till "Majros å c/o!"
Det vore förfärligt! :roll:

äsch.. Känn dig stolt över gott sällskap bara... :)

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-10-14 21:57

subjektivisten skrev:Mayro och c/o tycker väl det är okej att han inte får köpa bananer på sin lokala butik utan MÅSTE åka till butiken 2 för köpa dom, för det har "GA" bestämt.
Helt otroligt att se vissa av dessa ormolje människor, hur dom kan gotag precis allt vad försäljare och tillverkare säger. Tur vi inte har sådana som styr landet... :lol:

mayro & co...ormoljemäniskor?? Vad ger dig helt plötsligt anledning att kasta glåpord omkring dig :?:

dessutom så skulle du knappast skrivit att JAG är en av dom som godtar vad som helst ifrån säljare o tillverkare om du vetat bättre...tror inte du läst din "mayros lilla röda" så noga... :lol: Och jag talar om ända sedan 80 talets slut o sedan framöver..

Det fattas oändligt mycket kunskap om min historia i din analys om mitt förhållande till säljare o tillverkare o föreningar osv. DET kan jag lova dig.. :lol: :lol:

Användarvisningsbild
henrik

Inläggav henrik » 2006-10-14 23:27

Det verkar jobbigt det där med att köpa stereo-saker, bäst att fortsätta bygga. Det är visserligen också jobbigt men på lite andra, minst lika frustrerande, sätt.

//henrik
"Och elefanten slutar här!"

Föregående

Återgå till Generellt om hifi