Håller med, men så är ju konkurrensen obefintlig oxå!

Moderator: Redaktörer
Magnuz skrev:Siffernisse, jag hittar inte tråden du skriver om, kan du länka?
"Vi som sitter och nyfiket surfar runt har väldigt mycket att tacka Hififorum för, tack vare detta forum har jag senaste året spenderat 10 ggr mer på hifi grejs än vad jag gjort under föregående av min livstid"
Och det tycker du är bra???
mattepatte skrev:Uttalar mig inte om HF men kan uttala mig om detta forum:
Är det något forum som är neutralt och öppet för alla, så är det detta.
Så vitt jag vet har inte någon blivit, varken avstängd eller knappt ens modererad, på detta forum.
Mycket trevligt och visar föredömligt hur ett allmänt forum ska och bör skötas.
Den avsevärda blandningen av moderatorer är också ett excellent val, som säkert bidragit till stor del.
Att insinuera att någon har lakejer på detta forum håller jag inte med om. Här är det nästan uteslutande självständiga och ovanligt kunniga debattörer utan affärsmässiga band till varandra.
Självfallet handlar det om ljudupplevelsen för oss samtliga törs jag säga, skillnaden kanske kan vara att här diskuteras också om ljudupplevelsen berodde på något och i så fall vad, och då gäller det att kunna argumentera för sin sak på ett trovärdigt sätt för att vinna gehör.
Kan man inte det så räcker det med att vara ödmjuk och lyssna och kanske t.o.m. försöka lära sig ett och annat.
Det är väl inte så dumt, eller hur ?
Rydberg skrev:Håller med till viss del men neutralt är det INTE
JockScott skrev:Det är väl så att detta är ett sk. missnöjes forum där många som blivit
stängda (rent ut sagt utkastade) och de som ej är nöjd med tillvaron
på det andra forumet håller till.
Precis, varför kann inta alla vara som R* fast i mitten**. Det skulle vara braAudiomanikern skrev:Hej R!Rydberg skrev:Håller med till viss del men neutralt är det INTE
...- Njao, A* tycker ju det men realistiskt... Nej antagligen inte, svänger nog
över lite åt andra extremen till! (dock bara liite)
Mvh A*
Du menar att han inte har all leverpastej i kylskåpet
Jo han har inte full koll på sin fysik, dock så har han tydligen fått hjälp med sina kablar från nån proffesor i USA, tydligen han som är hjärnan (måste det ju vara) bakom kablarna (inte nätkablen utan no1 etc)
inga kulor i pungen?
patrikf skrev:Förhoppningsvis ett lågvattenmärke. Kanske bär författarna till vitsarna overaller med massa märken?
Användare som besöker denna kategori: carpelux och 35 gäster