Moderator: Redaktörer
Nefilim skrev:meanmachine skrev:
"Basen tycks gå djupare ner, med ökad förmåga att följa melodier. Man kan nu spela mycket starkare utan att ljudet (läs oönskade resonanser) irriterar."
Ärligt. Vad är skillnaden mot dessa och liggunderlag, Stenar, Puckar, Spikes ellerl Liknande. Halva squashbollar.![]()
Skillnaden är att det är prisvärt mot t.ex Transpirationskablar för flera hundratusen! Även annat svindyrt skräp som t.ex shaktistones, Cd-spelare för 20 000:- plus osv....
FBK skrev:[Bild]
Sådana här funkar utmärkt och är ofta mycket bättre än de medföljande spikes som följer med alla golvare, och även klart snyggare än SD fötter
Vad är det för fjädringsmekanism jag tycker mig sse då?Nefilim skrev:Finns inga fjädrar i ovan fötter..
Kaffekoppen skrev:Vad är det för fjädringsmekanism jag tycker mig sse då?Nefilim skrev:Finns inga fjädrar i ovan fötter..
Jaha.. trodde i min enfald att det var ett alternativ som fungerade efter samma fysikaliska princip. My bad!Nefilim skrev:Finns inga fjädrar i ovan fötter..Det är inget annat än spikes integrerade med spikesskydd och något mjukt mot golvet under. (Valfritt)
Ej viktsanpassade!
Låsbara är de. Har provat och..Tja vete f-n om de tillför eller tar bort något..Dyra, ca 800:- till ett par högt.
Nefilim skrev:Kaffekoppen skrev:Vad är det för fjädringsmekanism jag tycker mig sse då?Nefilim skrev:Finns inga fjädrar i ovan fötter..
Det kallas för gängor!![]()
Kaffekoppen skrev:Jo, jag var som sagt inne på att det skulle föreslås något som fungerade på samma fysikaliska vis.
boyafraid skrev:sd-fötters teoretiska förbättring ifrågasätter jag inte, och lite tråkigt att en del vill jämställa dem med bluffprodukter, det var inte min avsikt
boyafraid skrev:du menar att det blir en hörbar förbättring av att någon rekommenderar en produkt?
Tja, du menar att de bara skulle gynna ogenomtänkta högtalare?matereo skrev:Frågan är om SD fötter gynnar "alla" någorlunda genomtänkta högtalare?
Han pratar nog rätt generellt nu. Varför reagerar du så hårt?Nefilim skrev:matereo skrev:Frågan är om SD fötter gynnar "alla" någorlunda genomtänkta högtalare?
Är inte Ino och Respons genomtänkta högtalare???
Kaffekoppen skrev:Han pratar nog rätt generellt nu. Varför reagerar du så hårt?Nefilim skrev:matereo skrev:Frågan är om SD fötter gynnar "alla" någorlunda genomtänkta högtalare?
Nefilim skrev:Kaffekoppen skrev:Han pratar nog rätt generellt nu. Varför reagerar du så hårt?Nefilim skrev:matereo skrev:Frågan är om SD fötter gynnar "alla" någorlunda genomtänkta högtalare?
Jag reager inte hårt!! jag reagerar bara på hur man kan ifrågasätta om Ino Audio och Respons Loadspeakers inte är genomtänkta???
Användare som besöker denna kategori: dewpo, Majestic-12 [Bot] och 21 gäster