Mayro skrev:Kaffekoppen skrev:StefanB skrev:Underbart att kunskapsnivån är så i denna tråden att dom flesta kan se på en apparat om den fungerar eller inte. Jag hoppas någon gång komma till den nivån i mitt hifiliv för det skulle bespara mig en massa tid att försöka lyssna på olika apparater och kablar. En snabb blick på en produktbild och en titt på prislappen ger mig all information jag behöver för att kunna avgöra om den är en välfungerande produkt eller en bluff.
Det behövs inte mycket kunskap till det. I det här fallet skall tilläggas.
kan det var så att sagda saker som dessa från LTS ledande sida är skälet att knappt någon vill ha med LTS att göra som testare mm..Samt att respekten är i stort NOLL för LTS som organisation att faktiskt bedriva seriösa samtal om hifi med öppenhet osv.. Jag är övertygad om att svaret är JA..
kaffekoppen Nu blev jag jävligt besviken på dig helt ärligt.. Du uppvisar rena rama jävla gängledarmentaliteten och inte ditt ansvar som ordförande i en förening.. Skärp dig för sjutton. Bättre kan du nog om du tänker efter bara en aning..
Är det själva sättet att leverera som du tycker är fel eller är det själva budskapet? Alltså, är det vad Kaffekoppen säger (att man med även med endast grundläggande kunskaper i ellära/fysik kommer till slutsatsen produkten inte kan fungera som i beskrivningen eller är det hur han säger det ("det behövs inte mycket kunskap...") ?
Undrar,
Dahlqvist