Till er med högupplösande system för ljudreproduktion

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
henricsson

Inläggav henricsson » 2004-03-04 14:40

Hoppas strängteorin stämmer så att man slipper höra om konstiga energier i framtiden. :)
- Ju mer man vet, desto mer vet man hur lite man vet -

Användarvisningsbild
Magnuz

Inläggav Magnuz » 2004-03-04 19:57

Vad är det nu man brukar säga, som man frågar får man svar.

frauxm

Inläggav frauxm » 2004-03-04 23:23

Ni som är allmänt skeptiska till andra energier än det som står i de vanliga skolböckerna, behöver inte skriva i den här tråden.

Raban _FXP, om man inte får bli off topic i din tråd, så misstänker jag att du blir tämligen ensam om att skriva i den. Tyvärr.
"Om än ditt hem är vid Helvetets port så längtar du till din födelseort" Nikanor Teratologen

Användarvisningsbild
Style

Inläggav Style » 2004-03-05 23:23

defintivt OT
jag är vetenskapligt skolad och allmänt skeptisk
har en kompis som är likaledes
han visade en dag hur man kunde hitta curry-linjer mha slagruta
det funkade faktiskt, både han och jag pekade oberoende av varandra ut samma ställen helt blint
DOCK, DET ÄR ETT MYCKET LÅNGT STEG ATT FRÅN ATT KUNNA VISA FENOMENET PÅSTÅ ATT DET HAR NÅGON SOM HELST INVERKAN PÅ NÅNTING
jag tror att numera att det finns curry-linjer, att dessa skulle ha effekt på människor, apparater eller katter tycker jag däremot inte är bevisat på något sätt, heller inte att de inte skulle ha effekt. Kort sagt vad currylinjer ev har för effekt är helt okänt. Ett seriöst experiment enligt konstens alla regler skulle var intressant att se resultatet av

Föregående

Återgå till Generellt om hifi