Jodå. Tack iaf!rqu skrev:Tog du versionen för 7.0
Moderator: Redaktörer
focus skrev:HELVETES JÄVLA BAJS! Jag "råkade" installera 7.0 av misstag. "Lazy Search" som gjorde Squeezebox till en acceptabel produkt funkar inte på min mac. Utan den denna plug-in betraktar jag squeezebox som ett riktigt stolpskott.
Nu måste jag nedgradera. Jag hatar Logitech väldigt mycket, jag vill att företaget går i konkurs.
Jag håller med Koffe till 100%
du geni mycket duktig på data tack! Där har vi nog felet.jacken skrev:focus skrev:HELVETES JÄVLA BAJS! Jag "råkade" installera 7.0 av misstag. "Lazy Search" som gjorde Squeezebox till en acceptabel produkt funkar inte på min mac. Utan den denna plug-in betraktar jag squeezebox som ett riktigt stolpskott.
Nu måste jag nedgradera. Jag hatar Logitech väldigt mycket, jag vill att företaget går i konkurs.
Jag håller med Koffe till 100%
Jag provade precis att installera Lazy Search på min Mac Mini med 10.5.2 och det fungerar utmärkt. De verkar ha ändrat var man ska lägga plugin mappen.
Om du installerat SqueezeCenter.prefPane för alla användare hittar du den i /Library/PreferencePanes/ annars ligger den i Bibliotek i din hemma mapp under PreferencePanes.
Högerklicka på SqueezeCenter.prefPane och välj "Visa paketets innehåll"
Gå in under Contents/server/Plugins och släng in hela mappen "Lazy Search" du laddat ner (Se till att ta senaste versionen för 7.0!)
Starta om SqueezeCenter och njut av Lazy Search...
Jag gör på det sistnämnda sättet.Wader skrev:Här kommer en newbiefråga. Hur tusan ska man ställa in volymkontrollen på försteget för bästa resultat? På max och sedan sköta volymen med klämboxremoten eller lite lagomt på klämboxen och för hand på försteget?
lazpete skrev:Jag gör på det sistnämnda sättet.Wader skrev:Här kommer en newbiefråga. Hur tusan ska man ställa in volymkontrollen på försteget för bästa resultat? På max och sedan sköta volymen med klämboxremoten eller lite lagomt på klämboxen och för hand på försteget?
TCM skrev:lazpete skrev:Jag gör på det sistnämnda sättet.Wader skrev:Här kommer en newbiefråga. Hur tusan ska man ställa in volymkontrollen på försteget för bästa resultat? På max och sedan sköta volymen med klämboxremoten eller lite lagomt på klämboxen och för hand på försteget?
Använder du förstegets volymkontroll borde du väl köra maxvolym på Squeezeboxen? Så gör jag åtminstone.
rylandes skrev:Nu är vi inne i juli o jag kör fortfarande 6.5.4.
Är det dags att uppgradera till 7 nu?
Eller är det fortfarande massa problem?
Sten R
Strauss skrev:rylandes skrev:
Har aldrig haft några problem, dock gillar jag inte nya interfacet så jag kör classic skin.
Startade du om web-klienten? Det är bara browsern som ska startas om inte själva servern. För mig funkar det bra i alla fall...Dunderklumpen skrev:Strauss skrev:Squeezecenter settings / Interface
Har gjort på det viset och startat om Squeezecenter men det ändras inte ändå...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster