Jag ser att KK saknar ord. Här får du lite.
Hm, jag kan bara konstatera att fram till denna timme så har ingen lyckats pricka in någon butik i den Kungliga Hufvudstaden som säljer dessa så kallade Tweaks.

Betyder det att Stockholmsbutikerna får ormoljeGk av Faktiskt?
Hifi-Klubbens lilla nätverkskabel verkar vara den pryl som sticker i ögonen. Gudars, då är mitt seriösa förslag att ni antingen gör en blindtest på nätkabeln för att få mer kött på bena innan ni ratar den eller att ni helt enkelt ohört bojkottar denna tingest.
Men i ett nätverk behöver man ju massor med sådana kablar. Säljs dessa på företagsleasing?

Kom å köp konserverad gröt.
En ynka internetförsäljare har hittills namngivits av RogerGustavsson. Congratulations.

Förresten, Creative säljer förgyllda nätlister för det fjuttiga priset av 21 100 spänn men då kan du ju faktiskt koppla in 5 apparater.

Halleluja, ni som flacar med datamanick å allt har nu ett utmärkt tillfälle att ta på spenderbyxorna. Först leasar man kablarna och kontakterna till nätverket.

Sedan väntar man några år för att fylla på kassan då man får råd att köpa själva nätverket.
Som sagt, Creative Audio verkar ha lite krimskrams i sitt sortiment. Big deal. Är det verkligen så att grabbarna på Faktiskt.se gör i kalsongerna för att det finns en nätförsäljare som säljer julgranskrimskrams?

Ni behöver ju inte gå in på Creatives sajt.
Vad har HiFi-klubben å Creative för gemensam nämnare? Tja, vad har dom för säte? Götet ligger i riskzonen.
Förresten, vad tror ni om spikes? Och lite skruvar i parkettgolvet eller lite skruvskallar i bokhyllan? Jag kan säkert ragga fram lite förgyllda såna där grejer till nåt facilt sexsiffrigt belopp.

Jag behöver lite lyxsemester i Brunei.

Man kanske skulle dra till Barcelona å göra profbd sällskap.
På min tid hette ormoljan Peter Belt, då skulle man bälta. Det ni! Då får ni f-n leta efter knasigare prylar. Det fanns en liten mockapär med ett motstånd och en konding för sisådär 50 öre i totalkostnad, nja, lådan kanske kostade 7 spänn, åsså satt det en liten svart switch. Vad skulle man göra med den? Jo, man skulle trycka på knappen åsså bältades stereoapparaten som man höll den lilla beltlådan intill.

Fint va. Och alla som hörde fenomenet tyckte, oj nu kom ljudet ut i rummet som anden ur flaskan.
Vad bellade den där mojängen då? Jo, den fick man till det facila priset av 3500 kr om jag inte missminner mig. Sedan fanns det belttejp som man skulle tejpa på fönstret. Det var små, små ynka tejpbitar som skulle tejpas så att det bildades ett kors på fönsterrutan. Då uppstod den sfäriska balansen i rummet å alla ramlade av stolen på grund av välljudet. Fint va? Vill man gå vidare så smäller man till med silver rainbow tejp å då får man den rätta energin i rummet. Ville man vara riktigt tokig så kunde man stoppa in oskrivna pappersark längst bak i sina böcker som stod i bokhyllan å då blev uppstod helt plötsligt den fulländade akustiksymmetrin i bokhyllan å energifälten i kosmos var frigjorda. Nirvana var uppnått.
Varför inte göra en vetenskaplig F/E test på hela beltkonkarongen så att alla kan gå vidare i livet utan att konstant vara frustrerade.

Jag varnar er alla. Underjorden är nära.
Jag tror faktiskt att dom där grejerna finns kvar och säljs. Alla ni på Faktiskt kan ju gemensamt be om agenturen. Sen kan ni sälja skrotet tokdyrt till alla stollar som har råd att pröjsa. Sen får ni ju råd att köpa alla roliga pryttlar som ni vill ha. Morello å Alexi kan t o m tjacka Schweiziska tourbillonger så slipper man gravitationen.

För att inte tala om allt som soundbrigade å profbd kan tjacka.
Ni som trycken på denna tangent, låten hoppet fara. Ah, ah, ah, tryck inte. Seså håll er undan.
Nä, nä, nä, pilla inte på tangenten sa jag. Placebodemonerna kan komma ut.
http://www.belt.demon.co.uk/
Väl mött
Peter Steindl